Gå til innhold

PlayStation 3-lansering utsatt (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, dette var ikke kult. Har vært 100% sikker på at det var ps3 jeg skulle ha, kjøpte meg lcd tv nettopp for dette bruket. Men nå må jeg ærlig innrømme at det blir mer og mer fristende å kjøpe en 360. Tviler på at jeg er alene om å tenke slik. Dette var ikke lurt av Sony, en lanseringsdato bør holdes. Hvis man ikke er sikker på at man klarer det, så lanserer man senere. Som vanlig kommer Europa sist, ikke bra. :nei:

Lenke til kommentar

OMG... Vel, jeg vet i alle fall om ett firma som ikke er lei seg for den nyheten.

 

Ikke noen overraskelse at Europa blir nedprioritert når Sony får produksjonsproblemer. At Europa ikke er så interessant for Sony så vi jo også under Leipzig -06.

 

Uansett, selv om jeg ikke hadde tenkt til å kjøpe PS3 før et aldri så lite prisfall, så var dette veldig skuffende. :(

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor det var nødvendig å stenge tråden i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" får så å starte denne......

6812909[/snapback]

Det blir alltid opprettet en tråd ifb med en artikkel. ;) Så på denne måten unngår vi at det er to parallelle diskusjoner.

6812922[/snapback]

 

Det er greit når det er artikkelen som kommer først. Men i dette tilfellet ble den postet *etter* at vi begynte å diskutere det i hovedtråden.

 

Jeg har sendt en klage på stengingen av tråden i "Diskuter spill og tillbehør - Konsoll".

 

Øystein

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor det var nødvendig å stenge tråden i "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" får så å starte denne......

6812909[/snapback]

Vi hadde latt den andre ligge, hadde det ikke vært for at denne "offisielle" tråden ble opprettet nesten samtidig. Aktiviteten på den andre tråden var uansett ikke spesielt høy når den ble stengt. Det er unødvendig med to parallelle tråder om samme tema, og det er uaktuelt for oss å stenge artikkeltrådene som tilhører artiklene våre.

 

Håper på forståelse for dette. Flere innvendinger rundt denne beslutningen kan tas direkte med meg, ikke i denne tråden.

Lenke til kommentar
Ikke noen overraskelse at Europa blir nedprioritert når Sony får produksjonsproblemer. At Europa ikke er så interessant for Sony så vi jo også under Leipzig -06.

Det kan jo tenkes at Sony allerede da fryktet at de ville måtte forsinke konsollen i vår del av verden, og at de derfor holdt en lav profil i Leipzig. Bare spekulasjoner, selvsagt, men det er jo ikke direkte usannsynlig.

Lenke til kommentar
Hm, dette var ikke kult. Har vært 100% sikker på at det var ps3 jeg skulle ha, kjøpte meg lcd tv nettopp for dette bruket. Men nå må jeg ærlig innrømme at det blir mer og mer fristende å kjøpe en 360. Tviler på at jeg er alene om å tenke slik. Dette var ikke lurt av Sony, en lanseringsdato bør holdes. Hvis man ikke er sikker på at man klarer det, så lanserer man senere. Som vanlig kommer Europa sist, ikke bra.  :nei:

6812917[/snapback]

Helt enig.. Og hadde jeg ikke hatt en 360 allerede, hadde jeg gått rett ut og kjøpt en nå. Kommet noen gode spill til den nå og flere er på vei. Vil ikke overraske meg om det blir en boost i salget av X360 i Europa nå, spesielt når nextgen multiplattformspill begynner å dukke opp som folk vil ha ("skal jeg vente til mars, eller kjøpe en 360 nå for å spille dette spillet?")

 

Håper i alle fall Nintendo klarer å følge planene sine...

Lenke til kommentar

Er jo ganske forståelig at de utsetter her i Europa og ikke i Japan/USA. Europa er jo Sony`s klart sterkeste marked så de vet at vi vil vente på konsollen uansett.

 

Mens i Japan og USA derimot er det nok viktigere å få den ut pga 360 gjør det bra i USA og Nintendo har virkelig medvind i Japan for øyeblikkert

 

Smart trekk av Sony, som vanlig.

Lenke til kommentar
Ikke noen overraskelse at Europa blir nedprioritert når Sony får produksjonsproblemer. At Europa ikke er så interessant for Sony så vi jo også under Leipzig -06.

Det kan jo tenkes at Sony allerede da fryktet at de ville måtte forsinke konsollen i vår del av verden, og at de derfor holdt en lav profil i Leipzig. Bare spekulasjoner, selvsagt, men det er jo ikke direkte usannsynlig.

6812937[/snapback]

 

Vel, har Sony noensinne prioritert Europa ved lansering av nye produkter ?

Lenke til kommentar
hva skal folk kjøpe til jul nå da?

i wonder..

6812950[/snapback]

 

Tja, julesalget var vel strengt tatt aldri et tema her i norge, sikkert ikke for resten av europa heller.

De få konsollene som hadde nådd våre grenser hadde vært solgt innen 2 dager uansett, så det hadde nok ikke vært noen konsoller til julesalget uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...