Gå til innhold

Nextgentel fikk WiBro-frekvens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller Kvinesdal\sørlandet.

Er på internat for tiden, så da degraderer jeg tilbudet til 750\256 til prisen 199,-

Meget konkuransedyktige priser med tanke på at en med ip.tlf slipper nettleien.

 

Håper at Nexgentel fører med seg ytterligere hard konkuranse. :)

edit:leif

Endret av whom
Lenke til kommentar
Håper dette kan komme litt fort. Er passe lei av å sitte på 56Kb/s  :(

6825165[/snapback]

 

jepp jepp...

 

eller her er det isdn med telenor sin online 150 tjeneste.

 

men en merker at alle med "oppringt" nett skal melkes herfra til evigheten.

nylig innførte dem bruk av to isdn-linjer for prisen av en. men dette gjelder ikke for folk med online 150. takk for ingenting telenor.

 

også kommer dem med fri ringetid for alle telenorkunder som også har adsl fra telenor, igjen takk for ingenting. fatter ikke at dem har lov til å behandle en kundegruppe, som ikke har noen andre alternativ, på den måten.

 

eller, vi har kansje ett alternativ. en billig nokia med edge og billig telenor mobilabbonement. slenge på fri internett tjenesten der og surfe til en blir blå pr mobilnettet. omtrent farta til 3-4 isdnlinjer samlet, men en slipper i hvertfall å betale etter mengde bruk/tid.

Lenke til kommentar
eller her er det isdn med telenor sin online 150 tjeneste.

 

men en merker at alle med "oppringt" nett skal melkes herfra til evigheten.

nylig innførte dem bruk av to isdn-linjer for prisen av en. men dette gjelder ikke for folk med online 150. takk for ingenting telenor.

 

også kommer dem med fri ringetid for alle telenorkunder som også har adsl fra telenor, igjen takk for ingenting. fatter ikke at dem har lov til å behandle en kundegruppe, som ikke har noen andre alternativ, på den måten.

 

eller, vi har kansje ett alternativ. en billig nokia med edge og billig telenor mobilabbonement. slenge på fri internett tjenesten der og surfe til en blir blå pr mobilnettet. omtrent farta til 3-4 isdnlinjer samlet, men en slipper i hvertfall å betale etter mengde bruk/tid.

6828425[/snapback]

 

La meg se.

Først påpeker du, som rett og rimelig er, at Telenor behandler deg skikkelig dårlig, og diskriminerer kundegrupper.

 

Deretter så bestemmer du deg for å "straffe" Telenor ved å kjøpe en ny tjeneste av dem? Øh... Mulig jeg går glipp av noe, men... Hadde det ikke vært bedre å gå over til Netcom da?

 

Syns å huske at amobil testet edge og fant ut at Netcom var 50 prosent raskere eller noe.

Lenke til kommentar

tingen er den at netcom er, på mange måter, enda værre på dette området. deres løsning baserer seg på pcmcia-kort og ett eget nummer som kun kan brukes til datatrafikk.

 

vel en har jo alltids ice/nmt da, men da er en tilbake på bruksmengdebetaling igjen.

 

og det er ikke så mye snakk om å straffe telenor, som det å finne en løsning som jeg mener funker for mitt bruk. jeg tviler på at telenor hadde merket det om jeg hadde skiftet til netcom uansett.

Lenke til kommentar
tingen er den at netcom er, på mange måter, enda værre på dette området. deres løsning baserer seg på pcmcia-kort og ett eget nummer som kun kan brukes til datatrafikk.

 

vel en har jo alltids ice/nmt da, men da er en tilbake på bruksmengdebetaling igjen.

 

og det er ikke så mye snakk om å straffe telenor, som det å finne en løsning som jeg mener funker for mitt bruk. jeg tviler på at telenor hadde merket det om jeg hadde skiftet til netcom uansett.

6829824[/snapback]

 

Om du har studentbevis så er du fritatt fra mengdebegrensningen hos ice ;) Problemet er heller at dekningen enkelte steder er elendig.

Lenke til kommentar
jepp, den dekningen er ikke helt grei her i området. anner ikke hva som gjør det men akkurat denne dalen ligger i en blindsone når det gjelder den nærliggende antennen.

 

så med studentbevis så er en fritatt? også påstår dem at mengdebetalingen er satt opp får å begrense p2p-bruk. snakker om selvmotsigelse...

6830468[/snapback]

 

Ja, virker noe selvmotsigende: http://student.ice.net/product_details.asp...&sExtraValues=0

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...