Gå til innhold

WMP 11 Beta 2 er sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm...Troddejeghaddeen ferdigversjon:

Windows Media Player

Version 11.0.5358.4827

Operating System

Version: 5.1.2600 System Locale: no

Service Pack: 2.0 User Locale: no

Build Lab: 2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519 Geo ID: Norge

Type: Workstation DRM Version: 11.0.5358.4827

Architecture: x86 Indiv Version: 2.5.0.0

Processors: 1

Minn meg på åsmørre spacebaren.... uff

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at WMP 10 og utover bruker sinnsykt mye mer cpu enn nødvendig ? Kutta ut WMP jeg da 10.0 kom og bruker heller VLC etc. Burde ikke være nødvendig å vente på at media library åpner etc...

 

Har mange fine funksjoner samlet til ett program dog, men bruker skjeldent mange av dem samtidig å da syntes jeg det var unødvendig

Lenke til kommentar
Har den blitt sluppet i norsk også ell? Fant den bare på engelsk så jeg installerte den :!:  Ellers så er det veldig mye forbedringer fra Beta 1 :D  Blir bedre og bedre :cool:

6785247[/snapback]

Jepp. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...d/download.aspx

 

Edit: Eller er den norske versjonen ei eldre utgåve (beta1)?

6785329[/snapback]

 

Det så ut til å være Beta 1 :( Engelsk funker fett det også da :D

Lenke til kommentar

blah..når har MS tenkt å forbedre den fordritne media playeren sin? Jeg har aldri opplevd noe så treigt i hele mitt liv. Den henger seg ofte opp i flere sekunder ved låtskifte. Endrer man en Tag eller noe så fryser hele dritten i minimum 5 sekunder før den fortsettter som normalt. Kan ikke forstå at noen som helst bruker denne mediaplayeren. :thumbdown::mad:

 

Ciao!

Lenke til kommentar
blah..når har MS tenkt å forbedre den fordritne media playeren sin? Jeg har aldri opplevd noe så treigt i hele mitt liv. Den henger seg ofte opp i flere sekunder ved låtskifte. Endrer man en Tag eller noe så fryser hele dritten i minimum 5 sekunder før den fortsettter som normalt. Kan ikke forstå at noen som helst bruker denne mediaplayeren.  :thumbdown:  :mad:

 

Ciao!

6803183[/snapback]

 

har selv aldri vært noe spesielt fan av media player, men denne er faktisk av de bedre. Har aldri opplevd noen av de problemene du har. Sikker på at det ikke er maskina di det er noe med

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...