Gå til innhold

Firefox 2.0 klar i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare jeg som syns firefox 2 og IE 7 får funksjoner JEG har brukt i opera i minst 2 år,

 

tenker da på

hurtig taster/mouse gestures

rss feed

gjenoptak av sesjoner

jeg vet firefox har slik at alle sidene kan legges inn i en netleser,men ikke så enkel slik som opera har hatt i en år rekke, IE7 RC1 har gjort dette på en god måte.

 

en ting jeg savner på firefox og IE7 er en ordentlig download bar av sider, opera har en slik kalt progres bar denne burde vert stilt på pop upp at bothom slik som den var før

Endret av Lucifer89
Lenke til kommentar
bare jeg som syns firefox 2 og IE 7 får funksjoner JEG har brukt i opera i minst 2 år,

6780747[/snapback]

 

Ja! ;)

 

jeg vet firefox har slik at alle sidene kan legges inn i en netleser,men ikke så enkel slik som opera har hatt i en år rekke, IE7 RC1 har gjort dette på en god måte.

 

6780747[/snapback]

 

Du mener på den måten du er vandt til at det gjøres i Opera?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg tror at artikkelen til Hw.no inneholder noe feil. Iflg digi.no så kommer den som RC 1 på 26. september og final kommer i oktober.

 

Den neste testversjonen, RC1, kan trolig ventes i slutten av september. Dato for den endelige versjonen er ikke bestemt, men mye tyder på at den vil komme i slutten av oktober.

 

Og iflg timeplanen til utviklerne ser det ut som at digi.no har rett og hw.no feil.

 

Og her finner du alle platformene av FF.

 

Edit: Typo

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...