Gå til innhold

Disse vant helikoptertur til HW-LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortalte broren min om dette datapartyet for en stund siden, kjøpte billett til han og nå var han en av de som vant helikopterturen, litt stilig :)

6784380[/snapback]

Gratuler han da :thumbup:

6784513[/snapback]

 

Har ringt og gratulert :)

6784550[/snapback]

Og han ble glad?!

 

Må være gøy å fly helikopter :yes:

6784671[/snapback]

 

Han ble ble veldig glad ja og gleder seg veldig til den turen og datapartyet :)

Lenke til kommentar
Flyturen vil foregå i god høyde over Oslofjorden

Boooooooring!

Er lavtflyvning i rumlebassen 412 som gjelder.

 

Menmenm, stakkerene skal kanskje ha med seg PC i helikopteret? Ser ikke for meg at sterke vibrasjoner fra et helikopter og hardisker går hånd i hånd.

 

Gratulerer!

6785620[/snapback]

 

Der har du ett veldig godt poeng, ja! Men arrangørerne har 110% sikkert ordna med dataene og jeg tipper den helikopterturen kommer til å bli helt rå :thumbup:

 

 

Jeg har også lyst på helikoptertur :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg har også lyst på helikoptertur  :hrm:

6785882[/snapback]

 

Lover deg, høytflyvning er ikke så moro i lengden. Eller, det er jo morsomt da, men det er ikke noe sånn "WHOOOOO!" når du først har vært i luften i 5-10min. Dog, det er jo selvfølgelig veldig morsomt å ankomme stort LAN i heli! :)

 

Lavtflyvning og krappe svinger samt litt "rollercoasterflyving" er det som gjelder, helst i 412. -Men da helst uten PC. :love:

Lenke til kommentar
Jeg har også lyst på helikoptertur  :hrm:

6785882[/snapback]

 

Lover deg, høytflyvning er ikke så moro i lengden. Eller, det er jo morsomt da, men det er ikke noe sånn "WHOOOOO!" når du først har vært i luften i 5-10min. Dog, det er jo selvfølgelig veldig morsomt å ankomme stort LAN i heli! :)

 

Lavtflyvning og krappe svinger samt litt "rollercoasterflyving" er det som gjelder, helst i 412. -Men da helst uten PC. :love:

6786044[/snapback]

Fløy combatflyvning med dette helikopteret. Jeg har null peiling på helikoptre, men det var uansett sinnsykt fett å fly combatflyvning i fjellene :D

 

Dette er morsomt og, btw.

 

Gratulerer til vinnerene også! Dere vil sikkert få en uforglemmelig tur ;)

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...