Gå til innhold

Vista pre-RC1 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*laster ned*

 

Er dette da en ikke beta versjon?  :hmm:

6763606[/snapback]

 

Fortsatt en beta.

 

Imidlertid er det ikke en "stor" release, bare en forgjenger til Release Candidate builden som kommer i september.

 

De har vel mest sluppet den for å vise fremgangen gjort siden Beta 2

 

Builden er imidlertid veldig god. Kjører den nå, har kommet langt siden Beta 2. Merker også at mye begynner å falle på plass :)

Lenke til kommentar
ææ. er det en counter? mange nedlastninger igjen? jeg vil og ha, men er ikke hjemme før om ca 5timer...

6763696[/snapback]

Og problemet er? Hvor lang tid tror du det tar før den kommer som torrent på TPB?

6763825[/snapback]

Problemet er at det er ulovlig.

6763853[/snapback]

Og hva begrunner du det med?

Lenke til kommentar

Tror ikke man bryter noen lov ved å laste ned denne med torrents, ihvertfall ikke som man kan risikere å bli straffeforfulgt av. Hvordan skulle microsoft f.eks kunne bevise om du har lastet ned kopien fra dem eller med torrent? Uansett så tror jeg microsoft bryr seg lite om noen fler enn de 100.000 de "gir lov" til, tar seg lov til å teste deres framtidige hjertebarn :D Den vil vel uansett ikke fungere lenger en til de slipper fullversjonen..........

Lenke til kommentar

Lisensen for å bruke vista beta må da ligge i cd-keyen som ved all annen programvare og ikke på antall nedlastinger fra microsoft.

 

Jeg tror dette er microsoft sin måte å utnytte den lærdommen de fikk etter slippen av beta2 som ble mye mer populær enn de hadde forventet. På denne måten vet de nøyaktig hvor mye båndbredde de må betale for og kan budsjettere deretter, og samtidig regner de med at brukerne deler filene via torrent og andre fildelingsnettverk.

 

Saken er jo det at dersom du din egen nøkkel så kan du lovlig bruke produktet.

Lenke til kommentar
Den skal ikke brukes som erstatning for Windows XP eller eventuelt andre Windows-versjoner du bruker.

Det var dette som var planen min i alle fall. Beta 2 virka ganske bra, så eg ser ikkje bort frå at denne versjonen blir hovudoperativsystemet mitt på laptopen.

 

Så Microsoft tror bare 100000 kan laste den ned?  :p

Nei, Microsoft gir bare 100000 tillatelse til å laste den ned (pluss dei som er betatestarar).

Lenke til kommentar
Den skal ikke brukes som erstatning for Windows XP eller eventuelt andre Windows-versjoner du bruker.

Det var dette som var planen min i alle fall. Beta 2 virka ganske bra, så eg ser ikkje bort frå at denne versjonen blir hovudoperativsystemet mitt på laptopen.

 

Så Microsoft tror bare 100000 kan laste den ned?  :p

Nei, Microsoft gir bare 100000 tillatelse til å laste den ned (pluss dei som er betatestarar).

6763959[/snapback]

Viss det hadde vært så enkelt, men regner med når beta testinga er over og du kobler i nette så kommer det sikkert noe besjeder om at du må kjøpe den, eller så er den tidsbestemt...

Tror ikke microsoft lar deg gå sånn helt uten videre gitt!

Lenke til kommentar
Den skal ikke brukes som erstatning for Windows XP eller eventuelt andre Windows-versjoner du bruker.

Det var dette som var planen min i alle fall. Beta 2 virka ganske bra, så eg ser ikkje bort frå at denne versjonen blir hovudoperativsystemet mitt på laptopen.

Viss det hadde vært så enkelt, men regner med når beta testinga er over og du kobler i nette så kommer det sikkert noe besjeder om at du må kjøpe den, eller så er den tidsbestemt...

Tror ikke microsoft lar deg gå sånn helt uten videre gitt!

6763991[/snapback]

Kanskje litt dårleg formulering av meg. Eg er klar over at beta/RC-versjonane ikkje kan brukas evig. Dei varer bare til ein bestemt dato. Det eg meinte var at eg satser på å bruke pre-RC1 versjonen som mitt hovudoperativsystem så lenge den virker (til utgivelsen av Vista).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...