Gå til innhold

Nokias sportsmobil er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne har da kommet i butikkene for en god stund siden. Riktignok var det kun noen få eksemplarer som kom først, men er lenge siden den kom.

 

Mulig feil er vel kanskje det at det var bestillt så mange av disse telefonene at varelageret dere sjekker opp mot aldri ble mer enn 0 og dermed ikke utløst av deres lanseringsguide? Men så vet jeg ikke nøyaktig hvordan den fungerer, så det blir kun en vill gjetning fra min side.

Lenke til kommentar

Selv om denne modellen er beregnet for litt tøff bruk, er som vanlig linseglasset helt ubeskyttet. Hadde man i det minste senket det et stykke ned i telefonen, eller bedre, laget et beskyttelsesdeksel, som f.eks Siemens har klart på tilsvarende telefoner.

 

Edit:

 

Har lest to-tre tester av telefonen, men ingen kommenterer det jeg har nevnt ovenfor.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Heisann, Symbian bør absolutt nevnes. Det skal være poengtert bedre i artikkelen nå.

 

Når det gjelder dataene våre for lanseringsdato baserer de seg på nettbutikkenes lagerstatus. Det er alltid en fare for at butikker utenfor prisguiden får inn produktet før, men stort sett pleier dataene våre å være ganske treffsikre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...