Gå til innhold

Half-Life 2: Episode Two i 2007 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er det som må til for å gjøre denne episoden så bra som de har planer om så er det greit. Ting tar lett tid. Skulle selvfølgelig sett at det kom før, de startet jo utviklingen av Episode 2 samtidig med Episode 1, men det vitner trolig bare om at vi vil få se litt mer nytt denne gangen. Jeg har troen på dem. Nye deadlines er ikke akkurat noe nytt :)

Lenke til kommentar

Gjør meg ingen ting så lenge dette blir et spill som viderefører den fabelaktige historien som Half-Life har.

 

Sevfølgelig begynner vel grafikken å "utdatere" seg, men jeg ser nå ikke frem til UT 2007 da det eneste jeg har sett derfra er grafikken, jeg er mer kresen enn som så og krever en bra historie og gameplay og.

Lenke til kommentar
hadde vært litt lurere å lansere dette snart. grafikken blir jo ikke akkurat mer imponerende med tida. snart kommer jo unreal tournament 2007. da får vi vel en ny standard for grafikk motorer, før id software sikkert kommer med en enda råere en. hva med å drøye minst mulig?

6745954[/snapback]

 

Jeg skjønner meg ikke på folk som deg. Vil du virkelig heller ha et kort, bugget spill med forferdelig spillbarhet, men som slår de andre spillene på markedet akkurat nå grafisk, enn å vente et par måneder ekstra og få et lengre, godt gjennomtenkt, nærmest feilfritt spill som er fantastisk å spille?

 

Og grafikken blir jo ikke akkurat dårligere med tiden den heller, kanskje det kommer andre spill som er mer imponerende å se på, ja, men hvem spiller spill bare for å sammenligne med andre uansett?

Endret av Berntsen
Lenke til kommentar

Eg kunne nesten ikkje brydd meg mindre om grafikken. Ikkje for å lage dette til ein grafikk vs gameplay-diskusjon, men om UT2007 kjem ut samstundes med EP2 så vil ikkje min glede av å spele HL2 bli påvirka. Det er sjeldan eg finn spel som fengsler meg like godt som HL har gjort, og grafikken er det minst viktige for meg.

Lenke til kommentar
Dem bruker et halvt år på å gi ut et spill som det tar maks 6 timer å spille ferdig. (maks).

Får håpe vær episode får lengre spilletid for vær gang..

6774948[/snapback]

Episode 2 skal være lengre enn Episode 1. Det er nå bra nok for min del. Storkoser meg uansett.

 

I motsettning til mange andre utviklere, levere Valve kvalitet som er hinsides mange andre i FPS-genren. Det er verdt å vente på spør du meg.

Lenke til kommentar
Dem bruker et halvt år på å gi ut et spill som det tar maks 6 timer å spille ferdig. (maks).

Får håpe vær episode får lengre spilletid for vær gang..

6774948[/snapback]

Episode 2 skal være lengre enn Episode 1. Det er nå bra nok for min del. Storkoser meg uansett.

 

I motsettning til mange andre utviklere, levere Valve kvalitet som er hinsides mange andre i FPS-genren. Det er verdt å vente på spør du meg.

6774977[/snapback]

 

 

enig.. bryr meg ikke så mye at det er episoder, som er kortere enn et helt spill sålenge det er så bra som det har vært sålangt. ELSKER HL & HL2 seriene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...