Gå til innhold

Demo av Just Cause (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wee. Laster ned den nå. Nydelig hastighet, som vanlig.

 

Tror forresten demoen skal inneholde noen av de første oppdragene, hvor du blant annet skal snikmyrde en person. Spillet skal være gigantisk (sannsynligvis det største spillarealet i manns minne - skal man tro Eidos), ganske open-ended, ha omtrent 350 oppdrag av varierende typer, og nesten 100 forskjellige kjøretøy (biler, båter, helikoptere, motorsykler, fly, monstertruck, osv).

 

BTW: Hvilke spill har Avalanche laget tidligere? Jeg mener å ha spilt et ganske bra spill som ble laget av dem for noen år siden... :hmm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Tja, jeg sitter igjen med litt blandede følelser. Spillet minner en god del om det andre spillet som foregår i Sør-Amerika, hvor det er konstant skyting og høyt tempo. Grafisk sett er spillet litt snodig. Ser du på landskapet, er faktsik grafikken fantastisk. Ser du på modellene til folk, våpen og kjøretøy, får du mareritt. San Andreas, som ikke akkurat har all verdens grafikk, er umåtelig mye bedre enn Just Cause akkurat på dette punktet.

 

Som i Boiling Point og GTA, har man et enormt område å boltre seg på i spillet (også i demoen), og gameplay-messig ser det ut til å bli ganske variert. Allerede i demoen fikk jeg prøve å kjøre båt, helikopter, motorsykkel, og selvsagt biler. Dessuten var jeg med på å storme en fiendtlig besetning med en hær av opprørere. Det var jo ganske artig, da.

 

Spillet har absolutt potensiale. Det må jeg i allefall få si. :)

Lenke til kommentar

Lasta ned og testa demoen tidligere i dag fra en annen plass, så jeg fikk teste det.

Spillet er greit nok, men alt for arcade imo.

De kommer hele tiden nye fiender og skyter villt etter deg.

Alt går veldig kjapt.

Du tåler veldig mange kuler / Granater / raketter før du dør.

Grafikken er grei nok.

Spillet går overraskende reint.

Kjører alt på fullt med min

3500+

2gb ram

6800gt

 

Ut ifra demoen, så vil jeg gi spillet en 6'er (av 10).

 

Ellers finnes det småfeil i spillet, og AI'en er brukelig dum.

Lenke til kommentar

elendig våpen følelse, allt var bare railguns, var rett og slett kjedelig å skyte og det var mye skyting så det er jo litt kjipt. jeg ble hele tiden angrepet av, vel ALLE. politi drugbarons osv. når jeg kom til helekopter delen, fikk jeg en armada av andre helikoptere etter meg, og de skøyt meg ut av himmelen ganske fort.

Lenke til kommentar

Servern fikk et lite hikke, så jeg måtte restarte apache. Det gjør nok at noen av dere har fått avbrutt download, men bare start den på nytt/fortsett der den slapp så skal det gå bra.

 

Skal forsøke å følge med utover kvelden slik at dere får lastet ned uten krøll.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Er heilt enig med Markaren, fikk neste ein følelese av at God Mode\totalt Rambo mode var på heile tida. Grafikken på landskapet var fin, resten var "ok" mot dårlig. Demoen øydela ivertfall all lyst til å prøve spillet videre. Det var faktisk ingenting i spillet\demoen som frister til gjentakelse. Eg spilte forsåvidt ikkje heile demoen, men nok...

 

Alt for arcade for min smak. :no:

 

Einaste positive var at eg fikk 6MB\s av Gamer.no :thumbup:

 

 

 

ps. IMHO

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...