Gå til innhold

C&C 3 får offisielt nettsted (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg gleder meg jeg også. Men jeg er skeptisk siden det er EA som står for utviklingen.

 

Men det var tøffe bilder da på det offisielle nettstedet. Videoen var av dårlig kvalitet, synest de godt kunne sluppet en større.

 

Og jeg nevner følgende for tusende gang; håper vi slipper kamera trykt ned i jorden syndromet. Jeg vil ha muligheten til å zoome ut slik at jeg får god oversikt over spillet. Vil ikke ha slik møkk som i WC3, generals og battle for middle earth.

Lenke til kommentar

Ja, gi oss et hærlig kamera som i ground control 2!

 

Gleder meg til dette spillet, jeg brukte mange mange timer på tiberian sun i "gamle dager".

 

 

Men jeg skjønner meg ikke helt på nummereringen... command and conquer 3? det var red alert, så tiberian sun, så red alert 2, så generals..

 

og nå får vi en treer??

Lenke til kommentar
Ja, gi oss et hærlig kamera som i ground control 2!

 

Gleder meg til dette spillet, jeg brukte mange mange timer på tiberian sun i "gamle dager".

 

 

Men jeg skjønner meg ikke helt på nummereringen... command and conquer 3? det var red alert, så tiberian sun, så red alert 2, så generals..

 

og nå får vi en treer??

6736517[/snapback]

 

Command & Conquer, Red Alert og Generals er tre ulike serier som ikke har noe med hverandre å gjøre.

 

Den riktige kronologiske rekkefølgen:

 

Tiberian serien:

 

Command & Conquer (31. august 1995)

The Covert Operations (utvidelsespakke, 30. april 1996)

Command & Conquer: Sole Survivor (30. november 1997)

Command & Conquer: Tiberian Sun (27. august 1999)

Firestorm (utvidelsespakke, 7. mars 2000)

Command & Conquer: Renegade (26. februar 2002)

Command & Conquer 3: Tiberium Wars (under utvikling)

 

Red Alert serien:

 

Command & Conquer: Red Alert (oktober 1996)

Counterstrike (utvidelsespakke, 31. mars 1997)

The Aftermath (utvidelsespakke, 30. september 1997)

Retaliation (konsollversjon, 28. august 1998)

Command & Conquer: Red Alert 2 (27. oktober 2000)

Yuri's Revenge (utvidelsespakke, 10. oktober 2001)

 

Generals serien:

 

Command & Conquer: Generals (14. februar 2003)

Zero Hour (22. september 2003)

Lenke til kommentar

Yey, denne sida havner fort i mine bokmerker.

 

Eg byrja min C&C-historie med Red Alert og har aldri kome heilt inni Nod vs GDI-settingen. Har rundspelt Renegade samt spelt eit par 3 år online, men eg må snart bli ferdig med C&C så eg kan hoppe til Tiberian Sun.

 

Skulle gjerne sett ein film i større format ja, men eg gler meg som ein unge uansett, skal kjøpe spelet så fort det kjem.

Lenke til kommentar
Kjempebra med et tredje spill i denne serien. Håper EA utnytter potensialet til denne serien :).

6740477[/snapback]

Håper dei klarer å få tilbake C&C-sjela som for min del var totalt fråværande i Generals, men når det allereie er opplyst at sidebaren er tilbake og det blir filmsnuttar så lover dette godt.

Lenke til kommentar

Har dere gått til innkjøp av samlepakken fra EA da? (C&C: The First Decade) Den inneholder alle C&C spillene? Den er fullstendig genial! :thumbup:

 

Passer ypperlig som oppvarming til C&C3

 

Men jeg har hatt litt trøbbel med det første C&C. Bla når jeg beveger enheter helt opp i skjermbildet, da klikker spillet. Det har kommet ut noen patcher siden jeg kjøpte spillet da. Den siste er v1.02

 

Har ikke testet patchen enda men skal gjøre det nå. Føler suget etter en dose C&C nå :love:

Lenke til kommentar
Må si jeg gleder meg jeg også. Men jeg er skeptisk siden det er EA som står for utviklingen.

6736434[/snapback]

 

 

EA står vell neppe for utviklingen, men for distribusjonen. Vesentlig forskjell.

 

Så vist jeg vet har ikke EA utviklet et eneste spill.

 

Takke meg til Supreme commander, det er det eneste RTS som virkelig vil gi RTS, siste som var i nærheten var GC2. Og TA 1 ikke minst.

Lenke til kommentar
Må si jeg gleder meg jeg også. Men jeg er skeptisk siden det er EA som står for utviklingen.

6736434[/snapback]

 

 

EA står vell neppe for utviklingen, men for distribusjonen. Vesentlig forskjell.

 

Så vist jeg vet har ikke EA utviklet et eneste spill.

 

Takke meg til Supreme commander, det er det eneste RTS som virkelig vil gi RTS, siste som var i nærheten var GC2. Og TA 1 ikke minst.

6753142[/snapback]

 

Utvikler:

EA Los Angeles

 

http://gamer.no/product.php?productId=44338

Lenke til kommentar

Vel, idag er jeg syk og hjemme fra jobb, så da passer det fint å glede seg litt ekstra over det nye C&C :)

 

Se her alle sammen:

http://media.pc.gamespy.com/media/823/823989/vids_1.html

 

Se spesielt de to siste filmene, den med Kane og den som finnes her på gamer.no bare i mye bedre oppløsning (1280x720). De andre filmene viser gameplay fra spillet. Dere må innstalere den nyeste Quictime for å se filmene. Det kan enkelt gjøres her.

 

kos dere :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...