Gå til innhold

Oppdatert firmware for MacBook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med overopphetede maskiner (ivertfall den med eggstekinga) var feilproduksjon på batteriene, jeg hadde en slik en som jeg ikke kunne ha på fanget fordi den var så varm.

 

Fikk nettopp nytt batteri av Apple og maskinen er ikke på langt nær så varm lengre. Men at den er litt varmere enn vanlig er jo forsåvidt sant da... :p

Lenke til kommentar
Det er da ikke så lenge siden Apple laget reklamevideoer der de latterliggjorde andre pcer blant annet fordi de ofte restartet seg selv. Uansett så er det bra at det ser ut til å være forbedret nå.

6717621[/snapback]

Har brukt Windows 3.1X, 95, 98, ME, NT, 2000, XP, 2003 (server) og Har brukt OS X i snart 4 måneder.

OS X har låst seg 1 gang slik at jeg måtte restarte maskina, eneste som klikker i OS X er programmene, og det er ikke Apple sin feil men de som utvikler programmene.

Så det er helt sant at OS X ikke klikker så ofte som Windows, har faktisk aldri vert borti noen operativsystemer som er like ustabile som Windows, alle UNIX systemer jeg har brukt er mere stabile (så lenge du klarer å installere de riktig :p).

Lenke til kommentar
Det er da ikke så lenge siden Apple laget reklamevideoer der de latterliggjorde andre pcer blant annet fordi de ofte restartet seg selv. Uansett så er det bra at det ser ut til å være forbedret nå.

6717621[/snapback]

Har brukt Windows 3.1X, 95, 98, ME, NT, 2000, XP, 2003 (server) og Har brukt OS X i snart 4 måneder.

OS X har låst seg 1 gang slik at jeg måtte restarte maskina, eneste som klikker i OS X er programmene, og det er ikke Apple sin feil men de som utvikler programmene.

Så det er helt sant at OS X ikke klikker så ofte som Windows, har faktisk aldri vert borti noen operativsystemer som er like ustabile som Windows, alle UNIX systemer jeg har brukt er mere stabile (så lenge du klarer å installere de riktig :p).

6717971[/snapback]

 

Vell alt som er basert på UNIX er jo garantert bra :) det som er laget ut av noe bra, kan jo bare bli bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...