Gå til innhold

Gratis nettspilling på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Fils-Aime hadde heller ikke særlig mye til overs for Microsofts utsagn om at brukere kunne kjøpe en Xbox 360 og en Wii i stedet for en PS3. Han vil mye heller at folk står over 360-en, og i stedet bruker pengene på ekstra Wii-spill og ekstrautstyr."

 

Haha  :)

6699325[/snapback]

Litt feilsitert kanskje. Var jo det at han helst ville at folk brukte penger på sitt produkt enn å brukte de på konkurrentene.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
"Fils-Aime hadde heller ikke særlig mye til overs for Microsofts utsagn om at brukere kunne kjøpe en Xbox 360 og en Wii i stedet for en PS3. Han vil mye heller at folk står over 360-en, og i stedet bruker pengene på ekstra Wii-spill og ekstrautstyr."

 

Haha  :)

6699325[/snapback]

Litt feilsitert kanskje. Var jo det at han helst ville at folk brukte penger på sitt produkt enn å brukte de på konkurrentene.

6699348[/snapback]

 

Jo, mulig det, men det er jo genialt fordet...

Lenke til kommentar
"Fils-Aime hadde heller ikke særlig mye til overs for Microsofts utsagn om at brukere kunne kjøpe en Xbox 360 og en Wii i stedet for en PS3. Han vil mye heller at folk står over 360-en, og i stedet bruker pengene på ekstra Wii-spill og ekstrautstyr."

 

Haha  :)

6699325[/snapback]

Litt feilsitert kanskje. Var jo det at han helst ville at folk brukte penger på sitt produkt enn å brukte de på konkurrentene.

6699348[/snapback]

 

Forsto jo det, synes det bare var en morsom måte å si det på av Flis-Aime..

Lenke til kommentar
I'd much rather have the consumer buy a Wii, some accessories, and a ton of games, vs. buying any of my competitor's products.

 

Der er orginal sitatet, altså sier han aldri at han ikke har noe til overs for Microsoft's uttalelser, han sier bare at han heller vil at folk skal kjøpe Wii spill, noe som selvfølgelig er sunn fornuft, Microsoft vil garantert at folk heller skal kjøpe 360-spill enn en Wii.

Derfor synest jeg Gamer.no feilsiterer litt her, han er nok mest sansynlig veldig enig i Microsoft's utsagn, da Sony er en mye større konkurent for Nintendo enn Microsoft(Microsoft er ingeting i Japan, Japan er Nintendo's hovedmarked.).

Lenke til kommentar
Forsto jo det, synes det bare var en morsom måte å si det på av Flis-Aime..

6699814[/snapback]

Reggie har en rekke morsomme sitater, men dette er litt feil...

 

I'd much rather have the consumer buy a Wii, some accessories, and a ton of games, vs. buying any of my competitor's products.

 

Der er orginal sitatet, altså sier han aldri at han ikke har noe til overs for Microsoft's uttalelser, han sier bare at han heller vil at folk skal kjøpe Wii spill, noe som selvfølgelig er sunn fornuft, Microsoft vil garantert at folk heller skal kjøpe 360-spill enn en Wii.

Derfor synest jeg Gamer.no feilsiterer litt her, han er nok mest sansynlig veldig enig i Microsoft's utsagn, da Sony er en mye større konkurent for Nintendo enn Microsoft(Microsoft er ingeting i Japan, Japan er Nintendo's hovedmarked.).

6699922[/snapback]

Nettopp det jeg stusset på.

Lenke til kommentar

Det avsnittet noen av dere stusser på var ikke et sitat, men en beskrivelse av det som ble sagt. Skal man trekke frem originalsitatet, bør man også trekke frem spørsmålet han svarte på, hvor Microsoft nevnes direkte. Han blir spurt om hvordan han stiller seg til at folk kjøper Wii og 360 i stedet for PS3, og han sier - selvfølgelig - at han heller ser at folk kun kjøper Wii og bruker ekstrapengene (de sparer på å droppe Xbox 360) på spill og utstyr til Wii.

 

Ellers er det jo en selvfølge at han er glad for at folk kjøper Wii, uansett om de også kjøper Xbox 360, PS3 eller begge.

Lenke til kommentar

Blir bra dette, for da må nok Microsoft følge etter!

Men, om det skulle bli laggete, sakte nedlastinger etc vil jeg nok heller bruke noen kroner på ett abb.

 

Gleder meg veldig til Wii nå!

Blir muligens ett kjøp på lanserings dagen!

Mest av alt gleder jeg meg til å spille de gamle NES spillene!

Regner med man må ut med noen få kroner for å laste ned disse

Men det er det verdt!

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar
Blir bra dette, for da må nok Microsoft følge etter!

Men, om det skulle bli laggete, sakte nedlastinger etc vil jeg nok heller bruke noen kroner på ett abb.

 

Gleder meg veldig til Wii nå!

Blir muligens ett kjøp på lanserings dagen!

Mest av alt gleder jeg meg til å spille de gamle NES spillene!

Regner med man må ut med noen få kroner for å laste ned disse

Men det er det verdt!

6706004[/snapback]

Ja, ser fram til NES/SNES -titler selv. Har en stygglang liste av spill jeg skal laste ned. Blant de aller mest prioriterte er Contra/Probotector, Turtles in Time, Zelda A link to the Past, Mario Bros 1-3, Mario World for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Har en stygglang liste av spill jeg skal laste ned. Blant de aller mest prioriterte er Contra/Probotector, Turtles in Time, Zelda A link to the Past, Mario Bros 1-3, Mario World for å nevne noen.

6707260[/snapback]

 

Skal laste ned River City Ransom først og kanskje det fotball spillet som bruker samme grafikken (husker ikke navnet, var muligheter for 4 player på NES).

 

River City Ransom in 9 mins!

 

Ser frem til Wii.

 

Edit: feilquoting :innocent:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...