Gå til innhold

F.E.A.R. Combat er ute (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det stod at det var en gratis standalone multiplayer pakke til F.E.A.R.. dvs at du kan spille det uten F.E.A.R.

Vel og bra det men historien i singleplayer får du ikke med deg i muliplayer versjonen.

 

Multiplayer er ikke skummelt heller =) hehe

6691403[/snapback]

 

hmm, da kan jeg kanskje driste meg til å prøve det..

 

skumle spill: :no:

Lenke til kommentar

Alt tyder på at de som kodet nedtellingen satt den opp mot klokka i operativsystemet til leseren. Jeg venter på en offisiell kommentar fra Sierra/Vivendi, men det lar vente på seg ettersom de som vet noe jobber (eller rettere sagt sover) i Los Angeles.

 

Los Angeles ligger 8 timer bak oss, så vi kan anta at spillet blir tilgjenglig klokken 20 norsk tid hvis det er LA-tid som gjelder. Evnt. kommer den noe tidligere, hvis det er østkysttid de har regnet ut fra.

 

Sierra er nok klar over at de har gjort en tabbe her, og jeg ser ingen grunn til å bruke mye tid på å skjelle dem ut eller spekulere videre på når filen blir tilgjengelig :-)

 

Vi endrer overskriften på artikkelen vår nå for å unngå misforståelser. Beklager brydderiet dette medførte våre lesere tidligere på dagen. Artikkelen ble gjort klar i forkant, og både vi og vår PR-kontakt i Vivendi trodde F.E.A.R. Combat ble tilgjengelig klokken 11 norsk tid.

Lenke til kommentar
Kan vi bruke CD-keyen frå FEAR til å spele dette, eller må vi få ny key?

6694556[/snapback]

Du trenger engentlig ikke å laste FEAR Combat hvis du har kjøpt spillet i butikken og har den nyeste patchen. Det er akkurat det samme.

6694603[/snapback]

oops, :blush: det viste jeg ikke, domma meg godt ut der ja :!:

Lenke til kommentar
Kan vi bruke CD-keyen frå FEAR til å spele dette, eller må vi få ny key?

6694556[/snapback]

Hvis du allerede har F.E.A.R., så trenger du vel ikke F.E.A.R. Combat? Da holder det å laste ned oppdateringen :-)

6694596[/snapback]

Veit det, men orker ikkje å reinstalere heile spelet når eg bare har tenkt å spele multiplayer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...