Gå til innhold

Test av HP Photosmart R927


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med den nye toppmodellen til HP, R927, har nok et kamera meldt seg på den tøffe konkurransen i kompaktklassen.  HP satser  med  8,2 megapixler, 3" skjerm, redigering av bilder i kameraet og mange andre funksjoner.

 

Les mer

6683760[/snapback]

 

 

Hei.

Hvordan kom dere frem til at prisen på dette kamera var ca 2800kr?

Mange butikker som selger den ca 2000kr

JApan foto kr 1999,-

Komplett kr 2195,-

 

Men er den verdt pengene?Noen som har erfaring med dette kamera.

For øyeblikket er jeg veldig i tvil hva jeg skal kjøpe, liker fargene til Cannon og får ikke bestemt meg .

enten ixus750 til 2500kr eller ixus 800 til 3500kr,,

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Med den nye toppmodellen til HP, R927, har nok et kamera meldt seg på den tøffe konkurransen i kompaktklassen.  HP satser  med  8,2 megapixler, 3" skjerm, redigering av bilder i kameraet og mange andre funksjoner.

 

Les mer

6683760[/snapback]

 

 

Hei.

Hvordan kom dere frem til at prisen på dette kamera var ca 2800kr?

Mange butikker som selger den ca 2000kr

JApan foto kr 1999,-

Komplett kr 2195,-

 

Men er den verdt pengene?Noen som har erfaring med dette kamera.

For øyeblikket er jeg veldig i tvil hva jeg skal kjøpe, liker fargene til Cannon og får ikke bestemt meg .

enten ixus750 til 2500kr eller ixus 800 til 3500kr,,

 

Hva syns dere?

6684886[/snapback]

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har kjøpt dette kameraet - og angrer bittert!

Problemet er at utofokusen er fryktelig unøyaktig. Uten å overdrive kan jeg si at halvparten av bildene blir uskarpe. I tillegg bråker det en del under fokusering. Jeg har klaget til HP, som etterhvert kom til at de bytter kameraet mot et "nytt". I realiteten får man ikke et splitter nytt kamera, men derimot et serviceoverhalt eksemplar. Merkelig nok er dette tillatt - jeg har drøftet det med forbrukerkontoret.

 

HP forsøkte å skylde på meg og mine fotokunnskaper. Saken er imidlertid at jeg har drevet med fotografering i 25 år og føler meg relativt godt kjent med denne hobbyen. I tillegg har jeg en kamerat som har akkurat samme kamera - og sliter med nøyaktig samme problemer.

 

Mitt råd:

Styr unna - kjøp Canon!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...