Gå til innhold

Kulturo: Inside Man


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få litt tilbakemelding på lengden? Jeg tror kanskje denne var litt lang og personlig er jeg ikke glad i å lese så lange anmeldelser (litt selvmotsigende). :)

6649313[/snapback]

Syns det er en fin lengde på anmeldese, syns ofte de enten blir alt for korte eller alt for lange. Men jeg syns du har klart deg meget godt her, den er hverken for kort eller for lang.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg kanskje det ble en smule langt. Spesielt også fordi det går over to fysiske sider så får man kanskje også intrykk av at det "er lengre enn det faktisk er".

Dessuten mener jeg at det utleveres en liten spoiler i omtalen (nazistenes vinningsvirksomhet...), noe jeg synes er negativt.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg kanskje det ble en smule langt. Spesielt også fordi det går over to fysiske sider så får man kanskje også intrykk av at det "er lengre enn det faktisk er".

Dessuten mener jeg at det utleveres en liten spoiler i omtalen (nazistenes vinningsvirksomhet...), noe jeg synes er negativt.

6653315[/snapback]

 

Alle DVD-anmeldelser går over 2 sider. Angående "spoileren" så kan det oppfattes sånn for personer som har sett filmen, men hvis man ikke har sett den så synes ikke jeg det avslører noe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...