Gå til innhold

AOL med nytt gratisprodukt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva trodde du var standard? Gratis antivirus over alt?

6634452[/snapback]

Fra ISP, ja, faktisk, det trodde jeg.

Bluecom har

 

Telenor Har

Nextgentel har nesten...

 

UPC har også, men de bruker javascript og skjuler lenkene litt og jeg orker ikke lete

Gratis sikkerhetspakke til alle våre Internettkunder

 

Nå kan alle chello kunder laste ned sikkerhetspakken Norman Internet Control helt gratis. Programmene har en verdi på ca. 550 kroner i butikken.

 

Dette er blant markedes beste produkter for å forhindre data innbrudd og bekjempe virus, og vi oppfordrer alle våre kunder til å laste dette ned på sin PC. Når programmet er lastet ned, kan man stille det inn slik at det automatisk oppdaterer seg. Da vil man alltid ha siste versjon av programmet på sin PC. Programmet inneholder også en foreldrekontroll som gjør at man kan kontrollere hva barn får tilgang til på Internett.

 

Alle UPCs Internettkunder får også tilgang til Norman's support tjeneste for spørsmål rundt programmene.

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Vel, i og med at jeg har Nextgentel så kjenner jeg ikke stort til gratis antivirus  levert av ISP. :wee:

6634481[/snapback]

Husker en gang jeg snakket med Telenor angående min søster sin tidligere internettforbindelse, da sa Telenor at NGT har en eller annen form for sikkerthet på linjene sine som Telenor ikke har. Det er derfor NGT er tilbakeholden med å dele ut antivirus.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...