Gå til innhold

Våre verste SMS-mareritt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe - regnet med at SX1 var på den listen ja. Den er så godt som umulig å bruke en hånd på men med to skriver man lyyyynkjapt da, og det sitter i løpet av et par dagers bruk bare man gidder å prøve :)

 

Litt synd at alternative tasteoppsett ikke slår helt igjennom for hvermansen; folk vil gjerne ha det trygge og gode som de er vant til.

Lenke til kommentar

Jeg syns det til tider kan være frustrerende å skrive på N80! Om man sitter å skriver en sms og skulle finne på å taste feil må man opp på C tasten for å slette bokstaven, men den sitter veldig tett på den røde telefontasten, slik at det er veldig enkelt å komme borti den, og med de nye funksjonene i symbian er det ikke bare å holde meny tasten inne for å få opp alle aktive programmer. Symbian lukker nemlig alle basic programmene helt når man trykker på rødtelefon. Dermed må man gå helt inn i meldinger og finne igjen meldingen, som heldigvis lagres i kladd.

 

Hvis man ser bortifra dette er N80 en knall telefon :D

Lenke til kommentar
Haha, kva i alle dagar tenkte dei på når dei laga 7280-modellen? :!:

6630075[/snapback]

 

Hva tror du? ;)

 

Stil, stil og ikke minst stil. Og det er pokker meg en av de stiligste telefonene jeg har sett... Skulle nesten ha hatt en sånn, bare pga stilen!

6630827[/snapback]

For min del er telefonen til å skrive SMS og telefonere med, ikkje dumt at telefonen har eit greit utseende sjølvsagt, men for all del, brukarvennlighet er første prioritet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...