Gå til innhold

Oppdaterte kategorier i Produktguiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Sony Memorystick Micro (M2) forsvant jo fra hele prisguiden :( Var jo der før de fikset dette.
Kanskje vi må rope på M2'en, den er jo så liten og pinglete... <rope på>

 

Hvorfor er det så mange Compact Flash kategorier, trenger virkelig Compact Flash X140 en egen kategori?

 

Dessuten tviler jeg på at disse SONY stikkene har 80MBps skrivehastighet!

Har dere noen tester eller referanser på at dette stemmer?

Lenke til kommentar
Men Sony Memorystick Micro (M2) forsvant jo fra hele prisguiden :( Var jo der før de fikset dette.
Kanskje vi må rope på M2'en, den er jo så liten og pinglete... <rope på>

 

Hvorfor er det så mange Compact Flash kategorier, trenger virkelig Compact Flash X140 en egen kategori?

 

Dessuten tviler jeg på at disse SONY stikkene har 80MBps skrivehastighet!

Har dere noen tester eller referanser på at dette stemmer?

6626264[/snapback]

 

Kjøpte nylig ny telefon med M2, sku gjerne hatt litt mer minne til den :p Mener det var advance.no som hadde 1GB billigst før de forsvant ut av prisguiden :p

 

*rope på brikkene*

Lenke til kommentar

Det ser ut som mange av lese/skrivehastighetene er gale med en faktor på 8. Det er det vanlige med at akam ikke vet forskjell på bit og byte. Grøss og gru.

 

80 Megabits Per Second Read and Write speeds

Measured by Sony under optimized conditions. Speed varies by usage conditions and devices used, which requires compatibility with high-speed parallel data transfer interfaces.

Endret av Kristallo
Lenke til kommentar
Minnekort-kategorien i produktguiden er nå gjort helt om, og har blitt langt mer brukervennlig. Nå finner du alle minnekort etter merke. Vi har også oppdatert webkamera-kategorien

 

Les mer

6613225[/snapback]

 

Merkelig feil her https://prisguiden.no/product.php?productId=48209

Det står at det er et 2 GB M2 kort men det er bare et pro kort på 2 GB.... Jeg vet fordi jeg bestillte et. Har senere funnet ut at det ikke finnes 2 GB M2 kort enda. Stemmer dette? Uansett, rett opp tekstene så ikke flere bestiller feil og må knote med retur sånn som meg.

Lenke til kommentar
Minnekort-kategorien i produktguiden er nå gjort helt om, og har blitt langt mer brukervennlig. Nå finner du alle minnekort etter merke. Vi har også oppdatert webkamera-kategorien

 

Les mer

6613225[/snapback]

 

Merkelig feil her https://prisguiden.no/product.php?productId=48209

Det står at det er et 2 GB M2 kort men det er bare et pro kort på 2 GB.... Jeg vet fordi jeg bestillte et. Har senere funnet ut at det ikke finnes 2 GB M2 kort enda. Stemmer dette? Uansett, rett opp tekstene så ikke flere bestiller feil og må knote med retur sånn som meg.

6647376[/snapback]

 

Jeg merket denne selv, men så på den med stooor skepsis i tanke på at det ikke var Sony som hadde produsert denne. Og etter litt googling på modellnummer så fant jeg jo fort ut at det ikke stemte. Uansett... M2 delen av produktguiden var ikke akkurat beste da den var der. Nå er den jo ikke der lenger (eller... den er der, men er ingen produkter i den kategorien :p).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...