Gå til innhold

Apple gir bort låter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig så ville jeg aldri tatt i en ipod, maken til monopol situasjon skal du se lenge etter.

6607228[/snapback]

 

Nei faktisk ikke! Microsoft Windows! Det ville jeg aldrig tatt i ;)

6607246[/snapback]

Det er samme ulla begge, bruker ikke noen av dem. Kommer ikke til å gjøre det heller.

Har mp3 spiller på 20GB. Nå eg kan spille alle filene eg vil på den, da kan eg vudere å kjøpe musikken online. Nå har eg ikke noe valg, må kjøpe cd, rippe dem til mp3.

Lenke til kommentar
Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det  :cool:

6607243[/snapback]

Colaen er neppe gratis så du kan godt regne det som at du får f.eks 2 kroner rabatt på colaen men er bundet til å betale de to kronene til apple for å ha muligheten til å laste ned en enkelt låt om du vil det. Det er en grunn til at Cola koster opp til det mangedobbelte av hva konkurrerende brusmerker koster. ;)

 

Er det forresten fritt valg av låt eller er det kun kjipe låter man får velge mellom?

Lenke til kommentar
Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det  :cool:

6607243[/snapback]

Colaen er neppe gratis så du kan godt regne det som at du får f.eks 2 kroner rabatt på colaen men er bundet til å betale de to kronene til apple for å ha muligheten til å laste ned en enkelt låt om du vil det. Det er en grunn til at Cola koster opp til det mangedobbelte av hva konkurrerende brusmerker koster. ;)

 

Er det forresten fritt valg av låt eller er det kun kjipe låter man får velge mellom?

6607680[/snapback]

Sa jeg at colan var gratis da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Få gratis sanger for og drikke cola er en grei deal det  :cool:

6607243[/snapback]

Colaen er neppe gratis så du kan godt regne det som at du får f.eks 2 kroner rabatt på colaen men er bundet til å betale de to kronene til apple for å ha muligheten til å laste ned en enkelt låt om du vil det. Det er en grunn til at Cola koster opp til det mangedobbelte av hva konkurrerende brusmerker koster. ;)

 

Er det forresten fritt valg av låt eller er det kun kjipe låter man får velge mellom?

6607680[/snapback]

 

En låt koster 8kr i norge, en flaske Cola koster vel 11.

Så, man betaler 11kr for colaen og man får en låt til kr 8 med på kjøpet.

 

Skulle dette være negativt ?

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har faktisk sluttet å drikke Coca Cola, nå går det kun i Euroshopper Cola her i huset, samme smaken, og en tredjedel av prisen :)

6608397[/snapback]

 

 

Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av :whistle:

rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak.

Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen.

Så JA jeg vet hva jeg snakker om

Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola

Lenke til kommentar
Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av :whistle:

rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak.

Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen.

Så JA jeg vet hva jeg snakker om

Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola

6609571[/snapback]

Det er psykisk, om du aldri hadde smakt noen brus og du fikk velge mellom pepsi og coca cola (uten å få vite navna bak de, bare merke a) og b) ), ville du valgt pepsi. Jeg er overbevist :)

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av :whistle:

rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak.

Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen.

Så JA jeg vet hva jeg snakker om

Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola

6609571[/snapback]

Det er psykisk, om du aldri hadde smakt noen brus og du fikk velge mellom pepsi og coca cola (uten å få vite navna bak de, bare merke a) og b) ), ville du valgt pepsi. Jeg er overbevist :)

6609593[/snapback]

Det er psykisk ja. Jeg merket de selv, en kamerat serverte meg ett glass, og påstod at det var Coca Cola, og fortalte meg etterpå at det ikke var det :p Dersom du vet at det er billigcola, og innbiller deg selv at det ikke er godt, vil det smake dårligere. Dersom du innser at smaksforskjellen knapt er merkbar (Coca Cola holder seg lengre i romtemperatur synest jeg dog), vil du like det. Det har iallefall jeg merket. Før syntest jeg alltid Pepsi Max smakte dårlig også, men jeg likte det alltid når jeg var på fylla, kanskje det var fordi jeg ikke tenkte over merket da.

 

Ett annet godt eksempel på at det er psykisk, er at jeg synes Cola smaker dårligere med en gang du river etiketten av flaska :hmm:

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Hold dere unna brus i det hele tatt er min anbefaling. Drikk vann og nyt alkohol i helgene (for de som liker det). Tannlegene vil juble.

 

Hmm, gratis festlåt med hver pils hadde ikke vært dumt.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Da er smaks løkene dine ikke mye å skryte av :whistle:

rett nok billigere men fytte katta så mye værre smak.

Jeg drikker over 3 liter med Coca Cola om dagen.

Så JA jeg vet hva jeg snakker om

Den er ikke i nærheten en gang laaaaangt unna en iskald glassflaske cola

6609571[/snapback]

Det er psykisk, om du aldri hadde smakt noen brus og du fikk velge mellom pepsi og coca cola (uten å få vite navna bak de, bare merke a) og b) ), ville du valgt pepsi. Jeg er overbevist :)

6609593[/snapback]

Det er psykisk ja. Jeg merket de selv, en kamerat serverte meg ett glass, og påstod at det var Coca Cola, og fortalte meg etterpå at det ikke var det :p Dersom du vet at det er billigcola, og innbiller deg selv at det ikke er godt, vil det smake dårligere. Dersom du innser at smaksforskjellen knapt er merkbar (Coca Cola holder seg lengre i romtemperatur synest jeg dog), vil du like det. Det har iallefall jeg merket. Før syntest jeg alltid Pepsi Max smakte dårlig også, men jeg likte det alltid når jeg var på fylla, kanskje det var fordi jeg ikke tenkte over merket da.

 

Ett annet godt eksempel på at det er psykisk, er at jeg synes Cola smaker dårligere med en gang du river etiketten av flaska :hmm:

6609976[/snapback]

 

All billigcola smaker ikke godt iallefall. Den fra Lidl smaker shit, og jeg kjenner stor forskjell. Men pepsi smaker bedre, og det spiller ingen rolle om jeg får servert Pepsi eller Cola. Uansett er det ikke noe problem å finne ut hva som er hva. Remacola < Cola og det er ikke psykisk.

 

Men jeg synes jo i tillegg at cola på glassflaske smaker bedre enn plastflaste, selv om innholdet er det samme.... :p :p

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...