Gå til innhold

Telenor lover flashmenyer i W-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH
- Vi ser på Entry som en ekstra tjeneste til kundene, og vil fortsette å legge dette med i alle telefoner vi selger. Dette gjør vi basert på de tilbakemeldingene vi har fått fra størstedelen av kundemassen, sier Krokan.

Jaha, den hovedandelen av kundemassen skulle jeg gjerne ha snakka litt fornuft med...

 

Har vel ikke akkurat vært vanskelig for telenor å produsere de tallene de baserer uttalelsen på heller. Har en viss feeling for at det foregår noe ala slik;

 

Markedsføring på nett:

Vinn gratis ringetid fra Telenor, svar på et enkelt spørsmål:

"Er du fornøyd med telenor-tjenestene på telefonen din?"

"Ja" - "Nei"

 

Svaret er vel åpenbart for de som vil vinne?... :hrm:

Lenke til kommentar

Det er fult mulig å få tilgang til entry på en telefon uten telenor programvare så telenor burde heller bare opplyse dette bedre på hjemmesidene isteden for å legge inn dritt-programvare som ødelegger telefonen. Trenger ikke en egen "ENTRY" i menyen når man bare kan bruke nettleseren å få nøyaktig samme innhold.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Min nye w810i er visst gimpet av Telenor, og selv om jeg ikke visste det før nå (selv om jeg hadde en mistanke, og lette opp denne artikkelen nettopp derfor) syntes jeg det suger. Noen som vet hvordan jeg enkelt og billig kan få originalmenyene tilbake? Noen mulighet for å få gjort det selv, evt noen som kan gjøre det for meg i Oslo-området?

Og opplåsing av telefonen slik at jeg kan bruke Talkmore osv hadde jo ikke vært så ille heller...

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Vet jeg drar opp en gammel tråd her, men synes det var litt morsomt.

 

Kjøpte meg W880i forleden dag, og der var flash-menyene helt borte. Husket jeg hadde lest artikkelen her, så jeg fant frem og ringte telenor. Det er jo tross alt snart et år siden han lovet bot og bedring.

 

Den jeg snakket med hos Telenor brukte lang tid på å forstå at det ikke er flash minne, men flash menyer det er snakk om.

 

Informerte om at jeg sa opp abbonementet fra dag 1, ble da fortalt at jeg skulle kontakte min operatør for å få flash-menyer, da det bare var en tjeneste de tilbød sine kunder :) Informerte igjen om at Flash-menyer er noe alle _untatt_ Telenor-kunder får..

 

Endte med litt venting men det skulle visst være gratis å få ordnet hos et verksted :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Vet jeg drar opp en gammel tråd her, men synes det var litt morsomt.

 

Kjøpte meg W880i forleden dag, og der var flash-menyene helt borte. Husket jeg hadde lest artikkelen her, så jeg fant frem og ringte telenor. Det er jo tross alt snart et år siden han lovet bot og bedring.

 

Den jeg snakket med hos Telenor brukte lang tid på å forstå at det ikke er flash minne, men flash menyer det er snakk om.

 

Informerte om at jeg sa opp abbonementet fra dag 1, ble da fortalt at jeg skulle kontakte min operatør for å få flash-menyer, da det bare var en tjeneste de tilbød sine kunder :) Informerte igjen om at Flash-menyer er noe alle _untatt_ Telenor-kunder får..

 

Endte med litt venting men det skulle visst være gratis å få ordnet hos et verksted :)

 

 

ååh? kanskje lengesiden nå=p men jeg har prøvd å finne ut om dette på lenge nå.. men har seff ikke fått noen svar eller viten om det her.. Hvilket verksted kunne du gjøre dette gratisda?

 

takk på forhånd =)

Lenke til kommentar

Telenor informerte meg om at jeg kunne få det gratis gjort hos Zodiac. Leverte den inn hos Zodiac, fikk den tilbake uten noe forbedring. Ikke giddet å se mer på saken.

 

Anbefaler deg å stå på for å få disse menyene. Hvis ikke du får det gratis, etter å blant annet vise frem denne artikkelen, håper jeg Amobil kan følge opp saken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Telenor informerte meg om at jeg kunne få det gratis gjort hos Zodiac. Leverte den inn hos Zodiac, fikk den tilbake uten noe forbedring. Ikke giddet å se mer på saken.

 

Anbefaler deg å stå på for å få disse menyene. Hvis ikke du får det gratis, etter å blant annet vise frem denne artikkelen, håper jeg Amobil kan følge opp saken.

Kamerat kjøpte nettopp mobil fra Telenor, og jeg, for et år siden.

Løftebrudd, rettog slett.

 

Har nå brukt ettermiddagen og mot kveldinga her nå på å fjerne Entry. W810i. Kan bli gjort gratis med programmet XS++ Men et herk å finne de '3 firmwarene' man må bruke. Resultatet er menyer som er meget lekre =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...