Gå til innhold

Googles verktøylinje lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri skjønt poenget med verktøylinjer. Spesielt irriterende å komme på maskiner som flere bruker, da er det 17 verktøylinjer og ymse andre hjelpsomme ting ...

 

..men sikkert gøy for de som faktisk bruker det...

6594997[/snapback]

 

Google sin er faktisk nyttig vært i IE, for de som bruker den, da den har poppupkiller og stavekontroll, og du får et lite felt du kan søke direkte i google med.

 

Men er enig i utgangspunktet, da de fleste verktøylinjer bare er spyware og crap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Aldri skjønt poenget med verktøylinjer. Spesielt irriterende å komme på maskiner som flere bruker, da er det 17 verktøylinjer og ymse andre hjelpsomme ting ...

 

..men sikkert gøy for de som faktisk bruker det...

6594997[/snapback]

 

Støtter siste taler...

Alt med "bar" i navnet er for meg ensbetydende med spyware/trojanere/virus. :)

Ingenting av "funksjonaliteten" de "tilbyr" er noe man ikke får til ved å bruke en browser på vanlig måte..dvs. "manuelt..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Kva gjer denne toolbaren «svært nyttig», når alt anna tydlegvis ikkje er det.

 

 

F.eks. at du har verdens største (og mest sannsynlig beste) søkemotor fra enhver side du har åpen. Eller muligheten for å gjøre et internt søk på nettstedet du befinner deg på, for å nevne to av mange muligheter...

6597174[/snapback]

Eg ser ikkje på dei det ein stor fordel. Alle, eller i alle fall nesten alle, toolbars har støtte for ein eller fleire søkemotorar. Sjølv om det ikkje er Google, så er sikkert søkemotoren god nok. Skal du søke på nettsida kan du alltids trykke CTRL+F.

 

Eg ser derfor ikkje på dei to tinga du nemner som ein veldig god grunn for å velgje denne toolbaren framfor nokon annan.

 

KriFos: Det er sikkert ein nyttig ting for nokon, men eg trur ikkje at det er denne funksjonen som vil avgjere kva for ein toolbar ein vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...