Gå til innhold

Catalyst 6.7 tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha installert de forrige ATI Catalyst driverne har jeg tre CLI.exe processer som hver tar ~25MB ram. Det meste er "paged out" men det er snakk om resurser og minne defragmentering etc. Windows har også fått problemer med å starte.

 

Hva er dette for noe tull? Håper ikke NVIDIA følger etter LOL

 

ati_catalyst_bloat.png

Endret av Gambler FEX online
Lenke til kommentar

paulinfrancis, du kan prøve å installere Omega driverne. Jeg har hørt at de fungerer bra også på Mobility kort. Lykke til!

 

EDIT: Omega driverne er dog ikke ute i nyeste versjon før en stund etter at den offisielle driveren er sluppet. I skrivende stund er den nyeste Omega driveren 6.5.

Endret av Longboard
Lenke til kommentar

Har en Shuttle ST62K som brukes som HTPC med MCE 2005. Den har RS300 og 9100IGP. Innstallering av de nye driverne var frustrerende. Under installering av vga drivere, kommer hele tiden en inf. feil som uansett hva jeg har gjort, ikke vil la seg installere. Den sier at VGA driver ikke blir funnet, og løsningen skal være å installere standard VGA driver. Forsøkt det meste for å fixe dette.

 

Det hele endte med BSOD`s. For å være helt sikker på at det ikke var noe krøll med MCE reinstallerte jeg dette. Men samme problemer oppsto. Løsningen var da å benytte en eldre VGA driver.

 

Forsøkte også en driver mod, som lot meg innstallere driveren, men dette ender med BSOD rett etter logon. Noen andre som har opplevd denne feilen?

Lenke til kommentar
Jeg har en Acer 8202 WLMi med X1600 kort. Jeg klarer ikke åinstallere Catalyst driver (hverken mobility eller de vanlige). Kunne tenke meg å bruke nyeste driver, noen some vet hvordan jeg får det til?

 

PS: ATI Tool funker heller ikke, noen som vet hvorfor?

 

Francis :D

6587755[/snapback]

Mulig du må bruke Acer sine drivere, det må du på Dell-maskiner

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...