Gå til innhold

Google med ny vertstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt med en konkurrent til sourceforge, selv om de har gjort en kjempejobb for open source prosjekter. Det er bare at å bruke sourceforge er som å stå fast i rushen ut av Oslo på ettermiddagen. Hvis google kan gi oss et alternativ som sf tar seriøst så kanskje sf får ut fingeren og forbedrer hastighet og brukervennligheten! Får håpe.

Lenke til kommentar
Kjekt med en konkurrent til sourceforge, selv om de har gjort en kjempejobb for open source prosjekter. Det er bare at å bruke sourceforge er som å stå fast i rushen ut av Oslo på ettermiddagen. Hvis google kan gi oss et alternativ som sf tar seriøst så kanskje sf får ut fingeren og forbedrer hastighet og brukervennligheten! Får håpe.

6582590[/snapback]

Jeg har ingen problemer med SourceForge. Med de rette mirrorene (i .eu) så får jeg glatt over 2MB/s (ja, 2 megabyte i sekundet).

Lenke til kommentar
Jeg har ingen problemer med SourceForge. Med de rette mirrorene (i .eu) så får jeg glatt over 2MB/s (ja, 2 megabyte i sekundet).

6583331[/snapback]

Nedlasting er bra, men jeg snakker om å bruke sourceforge som et hjelpemiddel til utvikling av open source programvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...