Gå til innhold

Omtale av Pro Cycling Manager 2006 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thor Hushovd avsluttet årets Tour de France med stil. Med Pro Cycling Manager 2006 kan du fortsette moroa.

 

Les mer

6566658[/snapback]

 

 

Veldig bra anmeldelse. Enig i de fleste synspunkt. Jeg opplevde ogsaa at spillet laaste seg regelmessig, men fant ut hvorfor etter litt proving og feiling. Skru av skyggene i options. Da gaar spillet uten problemer. Ihvertfall hos meg >:)

 

Valverde er forresten raabra i det spillet. Spiller med teamet hans na og har en 10 minutters ledelse i Tour De France naar det gjenstaar 10 etapper >: )

Lenke til kommentar

ikke nok med at de sykkelfrelste Armstrong-lookalikene kommer frem om sommern og egler på seg en mengde med bilister som har lyst til å "ta dem med døra", nå skal de også få et dataspill?

 

lo litt når jeg først så reklamen på tv, men hvorfor ikke et slikt spill? måtte jo komme en eller annen gang

Lenke til kommentar
Hehe ja. Burde jo neste ha en egen dopingmeny på spillet for å få det litt realistisk. Der du må balansere de røde blodlegemene ,eller hva det nå heter, For å akkurat komme deg unna ubemerket. Og selvfølgelig muligheten til å ansette dopingleger og slik :!:

6568735[/snapback]

God ide! En kan jo spørre seg om Ivan Basso og Jan Ullrich er med i touren i dette spillet? Og greier Floyd Landis å slippe unna denne gang? :p
Lenke til kommentar
Hehe ja. Burde jo neste ha en egen dopingmeny på spillet for å få det litt realistisk. Der du må balansere de røde blodlegemene ,eller hva det nå heter, For å akkurat komme deg unna ubemerket. Og selvfølgelig muligheten til å ansette dopingleger og slik :!:

6568735[/snapback]

Doping FTW, Landis vinne TDF i riktig "stil" :p-

 

Bra anmendelse, savner dopingmeny i spillet men bra er det.

Lenke til kommentar
Det er feil. Det koster ingen ting. Det står at prisen er på -1 krone. Det er helt gratis. De gir vekk 500 eksemplarer. :)

6604713[/snapback]

 

Hehe, min feil :p "Kjempeforskjell", har uansett benyttet meg av tilbudet jeg da, regner med å få det i posten iløpet av uka. (Obs, obs husk å last ned patcher til spillet)

 

Kan nok hende jeg skaffer meg 2006-utgaven oxo. Omtalen var i hvertfall spennende nok

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...