Gå til innhold

Microsoft viser ny hjemmeside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig! Typisk dårlige tapere å stenge ute oss Firefox brukere...

6565307[/snapback]

Synes vel det er naturlig at _preview_ versjonen blir testet først med selskapets egen leser, dersom det var snakk om en endelig versjon, så kunne jeg vært enig med deg, men det er det altså ikke.

Lenke til kommentar

Fungerer ikke i Opera heller (noe som strengt tatt burde ha stått i artikkelen når Firefox nevnes). Kan nok være at det bare er fordi det er "preview" som kindings skriver, men hvis ikke, er det et dårlig skjult triks for å få folk over til IE igjen...

 

EDIT: Artikkelen nevner Opera nå :)

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Fungerer ikke i Opera heller (noe som strengt tatt burde ha stått i artikkelen når Firefox nevnes). Kan nok være at det bare er fordi det er "preview" som kindings skriver, men hvis ikke, er det et dårlig skjult triks for å få folk over til IE igjen...

6565319[/snapback]

 

Bare til å maskere Opera som IE så kommer man fint inn på den.

 

Likte forresten ikke previewen, som vanlig altfor mye dill og krøll.

 

Whatever happened to keeping it simple :\

Lenke til kommentar
Latterlig! Typisk dårlige tapere å stenge ute oss Firefox brukere...

6565307[/snapback]

Synes vel det er naturlig at _preview_ versjonen blir testet først med selskapets egen leser, dersom det var snakk om en endelig versjon, så kunne jeg vært enig med deg, men det er det altså ikke.

6565315[/snapback]

 

Hvorfor er det naturlig? Personlig ser jeg poå det som et nytt barnslig MS-triks

 

Angående Mask as IE i opera, er det noe sted i 9.0 å sette dette som en genrell preference, og ikke site-spesifik?

 

AtW

Lenke til kommentar
Fungerer ikke i Opera heller (noe som strengt tatt burde ha stått i artikkelen når Firefox nevnes). (...)

6565319[/snapback]

  Microsoft viser ny hjemmeside

Stenger ute Firefox- og Opera-brukere

 

Microsoft har sluppet forhåndsvisning av selskapets nye hjemmeside, men Firefox- og Opera-brukere stenges ute.

Den nye Microsoft-hjemmesiden virker foreløpig kun med Internet Explorer.

 

Les før du syter.

Lenke til kommentar
Fungerer ikke i Opera heller (noe som strengt tatt burde ha stått i artikkelen når Firefox nevnes). (...)

6565319[/snapback]

  Microsoft viser ny hjemmeside

Stenger ute Firefox- og Opera-brukere

 

Microsoft har sluppet forhåndsvisning av selskapets nye hjemmeside, men Firefox- og Opera-brukere stenges ute.

Den nye Microsoft-hjemmesiden virker foreløpig kun med Internet Explorer.

 

Les før du syter.

6565491[/snapback]

Da jeg leste den sto kun Firefox nevnt :)

 

(Fra artikkelen:

Publisert 27. jul. 2006 08:31

Oppdatert 27. jul. 2006 08:56)

 

Retter mitt eget innlegg....

Lenke til kommentar
Fungerer ikke i Opera heller (noe som strengt tatt burde ha stått i artikkelen når Firefox nevnes). (...)

6565319[/snapback]

Microsoft viser ny hjemmeside

Stenger ute Firefox- og Opera-brukere

 

Microsoft har sluppet forhåndsvisning av selskapets nye hjemmeside, men Firefox- og Opera-brukere stenges ute.

Den nye Microsoft-hjemmesiden virker foreløpig kun med Internet Explorer.[/qu
ote]

 

Les før du syter.

6565491[/snapback]

Da jeg leste den sto kun Firefox nevnt :)

 

(Fra artikkelen:

Publisert 27. jul. 2006 08:31

Oppdatert 27. jul. 2006 08:56)

 

Retter mitt eget innlegg....

6565551[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke problemet...

Alle som skal inn på microsoft.com bruker sikkert Windows og da har man IE innstallert. IE er jo en av fordelene som Windows har i forhold til andre OS, så ikke noe poeng av microsoft å ikke utnytte det beste.

Du glemte å nevne at Windows er billigere enn alt annet i innkjøp og sørger for at du vinner førstepremien i Viking-Lotto hver uke.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke problemet...

Alle som skal inn på microsoft.com bruker sikkert Windows og da har man IE innstallert. IE er jo en av fordelene som Windows har i forhold til andre OS, så ikke noe poeng av microsoft å ikke utnytte det beste.

6565672[/snapback]

Øhh? Fordel i forhold til andre OS? Du er klar over at ALLE andre OS har en nettleser innebygd?

Lenke til kommentar
Latterlig! Typisk dårlige tapere å stenge ute oss Firefox brukere...

6565307[/snapback]

Synes vel det er naturlig at _preview_ versjonen blir testet først med selskapets egen leser, dersom det var snakk om en endelig versjon, så kunne jeg vært enig med deg, men det er det altså ikke.

6565315[/snapback]

 

Ja, det er naturlig at intern testing kjøres med selskapets egen leser først, men nei, det er ikke naturlig å aktivt blokkere alle andre nettlesere, uten at det egentlig er en grunn for det.

 

Til opplysning gjør Microsoft det samme i Windows Live Mail (nye Hotmail), og serverer en skikkelig nedstrippet versjon til Firefox/Opera-brukere. Microsoft har åpenbart ikke lært fra problemene med MSN.com og dens blokking/ødelegging for Opera.

Lenke til kommentar
Den nye Microsoft-hjemmesiden virker foreløpig kun med Internet Explorer. Firefox-brukere blir for eksempel bare videresendt til Microsofts vanlige hjemmeside.

Da er det jo bare å sende en epost til webansvarlig for den siden og fortelle at siden ikke virker, har 113 feil, følger ikke standarder osv. Er det noen som gidder å starte opp sikkerhetssveitsosten IE og finne epostadressen til webansvarlig på den siden og legge ut her så vi andre kan sende hauger med spørsmål om hvorfor siden ikke virker?

 

Eller når jeg tenker meg om: Hvorfor hjelpe MS? Er det ikke like greit at 15% oppdager at det bare er bug og tull med MS-programvare (for siden er vel laget med MS-programvare?) slik at de får ennå en grunn til å oppgradere til Linux?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...