Gå til innhold

SL91: BenQ utfordrer Chocolate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en sexy telefon. Denne blir nok min når den kommer. Synes at Benq-siemens begynner å få fart på sakene her. Håper de kommer inn på markedet her i norge igjen, slik at man slipper å gå i 10 butikker for å finne en B-S telefon. Har lett etter en el71, men ikke lett å finne gitt..

Lenke til kommentar
For en sexy telefon. Denne blir nok min når den kommer. Synes at Benq-siemens begynner å få fart på sakene her. Håper de kommer inn på markedet her i norge igjen, slik at man slipper å gå i 10 butikker for å finne en B-S telefon. Har lett etter en el71, men ikke lett å finne gitt..

6564047[/snapback]

 

Helt enig!

 

Er ikke så mange steder du finner dem. En periode gjorde det jo ikke så mye, men nå er det jo litt mer fart i sakene deres igjen, synes jeg hvertfall.

Lenke til kommentar

Nei den siste tiden siemens 'drev alene' var det ikke veldig mye spennende telefoner fra den kanten. En og annen slenger som var verdt å se på. Men det siste halve året har de kommet med en del godbiter folk flest aldri ser. Med folk flest mener jeg de som går i en butikk og skal ha en telefon. Og ikke gidder å gå rundt i den ene butikken etter den andre for å finne en spesiell modell. Jeg har en ef81. Og den vekker oppsikt hos folk. Selv om det er en telefon som har vært på markedet en stund nå. Fordi at de aldri har sett den før. De siemens telefonene som er utstilt er jo gamle telefoner og m75. Noen i Benq-siemens har en jobb å gjøre her. De i markedsavdelingen dems trur jeg har nok med å drikke kaffe og spise wienerbrød. hehe..

Lenke til kommentar
Nei den siste tiden siemens 'drev alene' var det ikke veldig mye spennende telefoner fra den kanten. En og annen slenger som var verdt å se på. Men det siste halve året har de kommet med en del godbiter folk flest aldri ser. Med folk flest mener jeg de som går i en butikk og skal ha en telefon. Og ikke gidder å gå rundt i den ene butikken etter den andre for å finne en spesiell modell. Jeg har en ef81. Og den vekker oppsikt hos folk. Selv om det er en telefon som har vært på markedet en stund nå. Fordi at de aldri har sett den før. De siemens telefonene som er utstilt er jo gamle telefoner og m75. Noen i Benq-siemens har en jobb å gjøre her. De i markedsavdelingen dems trur jeg har nok med å drikke kaffe og spise wienerbrød. hehe..

6564263[/snapback]

 

Veldig enig i det du sier der. Men det skal vel sies at EF81 er laget av siemens alene, selv om Benq var inne i bildet da den kom ut. Så noe kunne de vel selv og.

 

Uansett så er det klart at den viktigeste jobben deres nå er jo å få telefonene ut i butikkene, så folk faktisk ser dem når de skal kjøpe seg en mobil.

Lenke til kommentar
For en sexy telefon. Denne blir nok min når den kommer. Synes at Benq-siemens begynner å få fart på sakene her. Håper de kommer inn på markedet her i norge igjen, slik at man slipper å gå i 10 butikker for å finne en B-S telefon. Har lett etter en el71, men ikke lett å finne gitt..

6564047[/snapback]

 

Hadde også EL71 i tankene, men det ser ut til at eg nesten må vente til SL91 "kommer i butikkene". Satser på at eg har fått spart opp nok til å få tak i den, den kan bli dyr :D

 

Håper også på at BS ikkje gir ut ein telefon med så mange bugs som SXG75'en som kom tidligere i år - den hadde såesifikasjonene, men funka dårlig i praksis. Den dag i dag har dei ikkje fått ein skikkelig fix på problema. Kun tida vil vise om dei har sjerpa seg...

Lenke til kommentar

Nei, men med tanke på at en mobil normalt bruker 1.5-2 år å utvikle, så kan du jo telle 18 måneder fra da BenQ og Siemens mobildivisjon slo seg sammen og da ender du vel opp på våren/sommeren 2007 +/-

 

Neste lanseringsbølge fra BenQ skal ha fokus på musikk (Q-fi) ifølge mobilen.no

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Slik det ser ut for meg har denne telefonen 2 store mangler:

 

Har ikke EDGE. 3G dekningen er ikke så god. Skal man sende et bildet på mail i full kvalitet, vil dette ta lang tid på ordinær gprs. Og da får du sannsynligvis ikke benyttet telefonen til annet eller. Siden denne neppe har noen form for multitasking.

 

Den har ingen form for hjelpebelysning/blitz til kamera (led, xenon) etc. Dette vil gjøre det så og si ubrukelig i annet en dagslys. Disse såkalte nattfunksjonene med utvidet lukkertid er jo så og si ubrukelig.

Lenke til kommentar
Slik det ser ut for meg har denne telefonen 2 store mangler:

 

Har ikke EDGE. 3G dekningen er ikke så god. Skal man sende et bildet på mail i full kvalitet, vil dette ta lang tid på ordinær gprs. Og da får du sannsynligvis ikke benyttet telefonen til annet eller. Siden denne neppe har noen form for multitasking.

 

Den har ingen form for hjelpebelysning/blitz til kamera (led, xenon) etc. Dette vil gjøre det så og si ubrukelig i annet en dagslys. Disse såkalte nattfunksjonene med utvidet lukkertid er jo så og si ubrukelig.

6824032[/snapback]

Du får flytte til sivilasjonen da...hvor 3G dekningen er nogenlunde ok.... og hvem sender egentlig bilder på e-post på mobilen?? Vet ikke om noen i det hele tatt...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...