Gå til innhold

Zune er bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror MS hadde tjent mer på å ha et bedre design på spilleren sin. Det folk går etter, er som regel design, og trender. Det er det som er ipods greie. Det eksklusive, og stilrene designet. Ikke den beste lyden, de fleste teknologiene, eller den beste brukervenligheten.(de er høyt, men ikke på topp på sistnevnte)

 

Når det er sagt, synes jeg det er flott at noen tar opp konkurransen mot apple i mp3-markede. De har jo nærmest monopol nå.

Lenke til kommentar

Jeg tror Zuna kan lykkest. Microsoft trenger å bruke mye tid og krefter på den, men med tanke på hvordan de kjører Xbox(360) tror jeg at de kan klare å få til Zune også.

 

Får bare ikke håpe produktnavnene vil bli ala "Zune Home Basic Lite v4.45". Zune 1/2/Video/Jall er nok bedre. Skal de faktisk slå Apple må de gå stil mot stil. Designet var absolutt positivt :)

Lenke til kommentar
Det er det som er ipods greie. Det eksklusive, og stilrene designet. Ikke den beste lyden, de fleste teknologiene, eller den beste brukervenligheten.(de er høyt, men ikke på topp på sistnevnte)

6548199[/snapback]

 

Joda, iPod er meget brukervennlig også. Men er enig at Zune er drit stygg, og det vil de tape på. Første gang jeg så en iPod hadde jeg lyst på den, selv om jeg ikke engang visste hva det var. He-he-he!

Lenke til kommentar
Synes ikke Zune var stygg, men langt i fra så stilren som ipod. Synes den store skjermen gir den et litt mindre eksklusivt preg.

6549387[/snapback]

WTF? :ermm:

 

Stor skjerm er negativt? Om dette er designet til MS, så er det intet dårlig design. Hvor stilig skal en enhet bli før den blir slått på? Grensesnittet til denne tror jeg kommer til å stille seg mer avansert og ekslusivt enn hva iPod har klart.

Lenke til kommentar

Det er litt korttenkt i denne tråden å henge seg opp i ett konsept bilde. Det er ett bilde av kanskje den første og sikkert ikke 100% ferdig spiller.

 

Det som er spennende er jo konseptet. Dette handler jo ikke om EN spiller..men hvordan den kommuniserer med hele nettverket. Og hvordan man kan bruke flere enheter om hverandre.

 

Og med tanke på hvor stram Apple er på bruk av låtene på En spiller..kan MS være en frisk pust i den bransjen og vinne mange på å være mer åpen.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Synes ikke Zune var stygg, men langt i fra så stilren som ipod. Synes den store skjermen gir den et litt mindre eksklusivt preg.

6549387[/snapback]

WTF? :ermm:

 

Stor skjerm er negativt? Om dette er designet til MS, så er det intet dårlig design. Hvor stilig skal en enhet bli før den blir slått på? Grensesnittet til denne tror jeg kommer til å stille seg mer avansert og ekslusivt enn hva iPod har klart.

6549514[/snapback]

 

Har jeg sagt at en stor skjerm er negativt? :)

 

Det jeg sier er at ola nordmann som regel(merk det, som regel) vil ha noe som ser stilig ut. En liten, nett, glanset mp3-spiller med skjerm i forhold til proposjonene, for å få det mest mulig stilig, er noe som ser bedre ut enn en teknobombe med stor og funksjonabel skjerm.

 

Så hvis du leser en gang til, og leser nøye, så vil du se at jeg ikke synes en stor skjerm er negativt. Snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Så hvis du leser en gang til, og leser nøye, så vil du se at jeg ikke synes en stor skjerm er negativt. Snarere tvert i mot.

6549606[/snapback]

Vet at design er luft, men hvorfor ikke bruke luften til noe? Bra vi er enig ihvertfall. Denne skjermen er estimert til å være rundt 3"-3,5" stor. Tror MS tenker brukergrensesnitt og god oppløsning på denne enheten.

 

Dette blir uten tvil interessant å følge med på.

Lenke til kommentar

Enig ja! :) Tror MS med denne spilleren vil nå de mer teknofikserte av oss. Hvis jeg tror(og håper) rett, så vil denne serien komme med flere forskjellige typer spillere, og ikke bare slike "teknobomber". Slår MS til på flere steder samtidig, vil deres sjanse for å vinne denne "krigen" øke betraktelig.

 

Apples dominanse av markede må det bli slutt på. Større konkurranse gir bedre produkter, og priser for oss.(forbrukerne)

Lenke til kommentar
Enig ja! :)  Tror MS med denne spilleren vil nå de mer teknofikserte av oss.  Hvis jeg tror(og håper) rett, så vil denne serien komme med flere forskjellige typer spillere, og ikke bare slike "teknobomber". Slår MS til på flere steder samtidig, vil deres sjanse for å vinne denne "krigen" øke betraktelig.

 

Apples dominanse av markede må det bli slutt på. Større konkurranse gir bedre produkter, og priser for oss.(forbrukerne)

6549806[/snapback]

 

Desverre vil det nok være veldig mange som fortsatt kjøper ipod, fordi det er hva som er "inn" å ha, og ikke som er den beste spilleren. Men er jo lov å håpe, i allefall godt å se at flere og flere får med seg at det finnes andre alternativ.

Lenke til kommentar
Enig ja! :)  Tror MS med denne spilleren vil nå de mer teknofikserte av oss.  Hvis jeg tror(og håper) rett, så vil denne serien komme med flere forskjellige typer spillere, og ikke bare slike "teknobomber". Slår MS til på flere steder samtidig, vil deres sjanse for å vinne denne "krigen" øke betraktelig.

 

Apples dominanse av markede må det bli slutt på. Større konkurranse gir bedre produkter, og priser for oss.(forbrukerne)

6549806[/snapback]

 

Desverre vil det nok være veldig mange som fortsatt kjøper ipod, fordi det er hva som er "inn" å ha, og ikke som er den beste spilleren. Men er jo lov å håpe, i allefall godt å se at flere og flere får med seg at det finnes andre alternativ.

6549845[/snapback]

Ja eller kanskje folk fortsetter å kjøpe Windows bare fordi at naboen har det?! Folk må gi seg med denne forferdelige "dette er urettferdig" greiene... Business er og blir business, Apple har mestret å sette sammen funksjonalitet sammen med enkelt brukergrensesnitt. iPod er kanskje ikke den MP3 spilleren med flest avanserte funksjoner, men hvis man noen gang har prøvd en Creative Zen så vil man skjønne hvorfor folk velger iPod. Bare for å avslutte syntes jeg det er fint at fler og fler oppdager at det er andre operativsystemer enn Windows...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...