Gå til innhold

Nyhet: Gruser modellflyet ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh... Greit nok, veldig kult men har dere gått tomt for artikler.... Jeg vet ikke om jeg forventet å finne en artikkel om modellfly hos amobil. Flytet er for så vidt mobilt (den beveger hvert fall på seg)... men ...

Endret av m3
Lenke til kommentar

Hvor ble det av mobilen? Hadde de puttet en jetmotor på en mobiltelefon med vinger hadde jeg forstått det, men jeg syns dette er litt for ille. Kunne ikke Amotor.no skrevet om dette? Det er iallefall litt nærmere enn Amobil.no. Er jo partnere uansett...

Nei til fly, ja til mobil!

 

Uansett, sykt fly. Men jeg hadde håpet de hadde etterbrenner (eller hva det heter). Det er da det ser ut som et jetfly. Hehe :)

Lenke til kommentar

Syke, syke, syke mennesker.. :dontgetit:

 

Men hva har dette med Mobiltelefoner å gjøre?

 

Greit nok at det er mobilt, og at man sender ut signaler for å styre det, men en Mobiltelefon-side skal ikke skrive om Jetfly.

 

Men så er det sommer og da har jo de fleste aviser Agurkstoff, så da må vel Mobilsider ha det også..

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Det er ikke så supervanskelig å styre et fly som flyr så fort. Området blir bare større. Har flydd modellfly i mange år og kan bekrefte at det er sinnsykt gøy, uansett om det er motor-, seil- eller jetfly.

 

Men, hva har dette med mobile enheter å gjøre? Ok, flyet er mobilt... men, wth?

 

_

johanf

Lenke til kommentar

321 km/t er ikke allverden for et rcfly.

 

Jeg har drevet på med rc fly med pulsjetmotorer. 450-500 km/t er ikke uvanlig i det miljøet. Ulempen med disse motorene er at de bråker noe j... de er forbudt i norge. De bruke noe slikt som 2 liter fuel (parafin) pr minutt.

 

Kunsten er å skru flyet rett opp for å få ned farten, så er det påanigjen..

 

Må være habil pilot for å kunne håndtere slike fly ja.

 

 

Gruser?? THINK NOT! :D

 

Pulsejet team Helmond with the KB70 pulsejet.

Top speed of this model is 435 Km/h (271 Mp/h)

 

pulsejet_team.jpg

Lenke til kommentar

Beklager at jeg sier det, men dette var rett og slett dårlig!

For det første har det ingenting med mobiltelefoner å gjøre. Og som om ikke det er nok så er det ikke noe spesiellt en gang! Andre forumbrukere har hendvist til mye mer spennende ting.

 

Vi forstår at det er ferie og at aktiviteten synker. Dere trenger ikke å fylle opp med artikler som verken er veldig spesielt eller mobilrelatert!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...