Gå til innhold

Microsoft kjøper Winternals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er skeptisk til at Microsoft kjøper opp så mye programvare og mange selskap.

6517733[/snapback]

Alle dei store selskapa er jo ivrige til å kjøpe opp nye selskap. Ellers er målet til mange mindre selskap er at selskap som Microsoft skal kjøpe dei opp.

Lenke til kommentar
Jeg er skeptisk til at Microsoft kjøper opp så mye programvare og mange selskap.

6517733[/snapback]

Alle dei store selskapa er jo ivrige til å kjøpe opp nye selskap. Ellers er målet til mange mindre selskap er at selskap som Microsoft skal kjøpe dei opp.

6517747[/snapback]

Jeg er fullstendig klar over det. Men slikt er ikke nødvendigvis bra for kunkurranse.
Lenke til kommentar

Jeg håper det fremdeles kommer fine produkter fra folkene bak Winternals. Noen ganger så blir slike utvilkere kjøpt opp og så tørker alt inn etter relativt kort tid. Har desverre sett mange eksempler på strålende software som utvikles lite etter oppkjøp, uten at jeg har lyst å henge ut noen.

Lenke til kommentar
Den skjermspareren vil jeg kanskje prøve. Bra spøk det. ;)

6520164[/snapback]

 

heh, husker jeg leste en historie om den tilsvarende skjermspareren på *nix.

 

en kar brukte den på kontormaskina si, og hadde en kollega som var windows fan.

 

en dag nevnte kollega gikk forbi kontoret så hadde skjermspareren akkurat skiftet til BSODen. fyren gikk forbi, stoppet opp, rygget tilbake, tok en titt til på skjermen og kommenterte så:

 

- jeg trodde ett øyeblikk du hadde begynt å bruke windows, men så la jeg merke til at fonten var feil.

 

(som dere sikkert forstår så brukte skjermspareren en annen font en hva som brukes i windows cmd og lignende. om jeg hukser rett så ser den mer ut som en god gammeldags skrivemaskinsfont, komplett med disse små tingene jeg tror kalles serif)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...