Gå til innhold

Yahoo friskes opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Do you Yahoo?

 

Alltid brukt den søkemotoren :)

Når jeg allikevel har startsiden.no som startside har det alltid falt meg naturlig å bruke yahoo. Google på startsiden har jeg aldri vært heldig med .)

6510934[/snapback]

 

OT: Trodde startsiden.no var for de over 45. På jobben får de gamle alltid full panic og påstår at Internet ikke virker hvis ikke startsiden.no kommer opp som startside. ;)

Endret av Steffan
Lenke til kommentar

Irriterer meg som faen de som mener startsiden.no er et musst. På barneskolen når vi skulle lære hva interett er påstod læreren at den eneste måten man skulle søke på var i søkefelted på startsiden.no. Jeg mener startiden.no er helt elendig, med tanke på den eorme mengden reklame som ligger der. Startsiden.no = Internet Explorer

 

/spit

Lenke til kommentar
Irriterer meg som faen de som mener startsiden.no er et musst. På barneskolen når vi skulle lære hva interett er påstod læreren at den eneste måten man skulle søke på var i søkefelted på startsiden.no. Jeg mener startiden.no er helt elendig, med tanke på den eorme mengden reklame som ligger der. Startsiden.no = Internet Explorer

 

/spit

6511368[/snapback]

 

 

Hehe, dette bekrefter jo bare lærerenes kompetanse og hvorfor de er i den stillingen de er.

Lenke til kommentar
Hehe, dette bekrefter jo bare lærerenes kompetanse og hvorfor de er i den stillingen de er.

6511638[/snapback]

Det bekrefter deres kompetanse, men ikke hvorfor de er i stillingen som de er. Derimot vil jeg si at det bekrefter hvor elendig arbeidsgiveren det norske skoleverket er på høyst nødvendig etterutdanning.

 

Startsiden har de viktigste linkene lett tilgjengelig :)

6513133[/snapback]

*host* Bokmerker *hark* Personlig tilpassede, reklamefrie og ennå lettere tilgjengelig. :whistle:

Lenke til kommentar

Startsiden er helt grei. Bruker stort sett rullegardinen i IE over adressene i IE. Jeg har surfa på så mye dritt på nettet, at jeg har snevret ned bruken til 15 nettsteder som besøkes daglig :)

 

og når det gjelder kompetanse, knuser jeg nok de fleste her på forumet og inklusiv denne tråden. Den eneste som nok er mer nerd enn meg her er Simen1: men han har jo ikke noe liv i det virklige liv :p

Lenke til kommentar

[ironi]

Dahle har brukt de beste åra av livet sitt på å komme frem til at startsiden.no er den ultimate portalen for avanserte databrukere, det synes jeg vi skal respektere.

Han har dessuten en master fra ntnu hvor han viser at det ikke er noen grunn til å oppgradere browseren etter ie 5.0 som gir den perfekte kombinasjonen av hastighet vs. sikkerhet.

 

[/ironi]

 

Fra spøk til alvor så er en søkemotor også snakk om tilvenning, Brukte altavista i gamle dager, men nå føler jeg at google lystrer meg best.

Søking gjør jeg fra firefox og ikke google.com.

 

Startsiden min er netvibes, dekker mine krav til en startside som ingen andre, og blir stadig bedre.

Lenke til kommentar

Yahoo! (eller startsiden.no for den saks skyld) styrer jeg unna. Så for min del var det en helt bortkastet face-lift (hører dere, Yahoo!?).

 

og når det gjelder kompetanse, knuser jeg nok de fleste her på forumet og inklusiv denne tråden. Den eneste som nok er mer nerd enn meg her er Simen1: men han har jo ikke noe liv i det virklige liv :p

6513232[/snapback]

Hehehe, jeg trodde et øyeblikk du mente dette seriøst.
Lenke til kommentar

Hvis man har bruk for en startside full av lenker og snarvei-grensesnitt til diverse søkemotorer, hvorfor ikke mekke sin egen side, 100 % reklame-fri samt med alle dine favoritt-lenker (for de som ikke liker å bruke bokmerker)? Det fine er til og med at man kan lage nytt interface til Yahoo! dersom du skulle være en Yahoo!-fan - et som passer din smak midt i blinken.

Endret av kommers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...