Gå til innhold

Omtale av Tourist Trophy: The Real Riding Simulator (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde jo såklart vært med Trimming av mindre sykler. Scooter racing i 50-125cc klassen f.eks ,med et hav av tuning deler hadde vært og foretrukket.

 

Dette kunne blitt et driit fett spill men er desverre for DØLL for meg..

Jeg liker ikke de GT spilla man ikke kan tune bilen heller da.

Lenke til kommentar
Hvor er det man kan velge vanskelighetsgrad hen?

 

Får jo ikke gjort en dritt,  får alt for mye hjelp

6502186[/snapback]

 

Gå til "Controllers" under "Options". Velg mellom standard, semi-pro og pro under "Pro Mode: 1P". Forklaringen på hva de tre forskjellige valgene gjør ruller helt i bunn av skjermbildet.

Spillet blir desidert kulere med hjelpemidlene slått av. :) Fortsatt litt underlig bremseeffekt da...

Lenke til kommentar

Ble fort mye bedre å kjøre da ja :)

 

Men fortsatt så har jeg noe å irritere meg over :mad:

HVis jeg napper ut memorycardet så kan jeg kjøre på bakhjulet og herje så mye jeg vil, men når jeg stapper inn kortet igjen så får jeg ikke flytta vekten til føreren verken forover eller bakover.

 

Fortsatt noe jeg ikke har skrudd av/på, eller skal det bare være sånn?

Lenke til kommentar
Herlig å se slik grafikk presset ut av den gamle PS2`en :thumbup:  Får oss egenbtlig til å glede oss over det vi kommer til å sitte igjen med av PS3 og 360 grafikk mot slutten av levetiden der.

6504890[/snapback]

 

nåja, de skjermbildene der er finpusset på med AA og slikt av maskinen, er de ikke?

Lenke til kommentar
Herlig å se slik grafikk presset ut av den gamle PS2`en :thumbup:  Får oss egenbtlig til å glede oss over det vi kommer til å sitte igjen med av PS3 og 360 grafikk mot slutten av levetiden der.

6504890[/snapback]

 

nåja, de skjermbildene der er finpusset på med AA og slikt av maskinen, er de ikke?

6507601[/snapback]

 

Eg prater heller om filmene eg har sett. Bilder no til dags, kan du desverre sjelden stole på.Men flere anmeldelser,inkludert denne påpeker jo nettopp den flotte grafikken,sett i PS2`s betraktning om du skjønner :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...