Gå til innhold

Nyhet: Lagrer 1000 mp3-filer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K750-eiere og andre brukere av MS Duo Pro-minnekort kan snart ha 1000 sanger eller 8000 bilder inn i telefonen sin.

 

Les mer

6470971[/snapback]

 

Nå har jo Sandisk hatt 4GB MS en stund. På amobil.no har de noe som heter prisguiden og der kan du se at det liggger mange nettbutikker som har 4 GB MS Pro Duo ;-)

 

Har selv en slik i min W800i og det funker fint, selv om telefonen virker noe treigere nå.

Lenke til kommentar
..sannsynlighet for at du bruker MS Duo Pro-minnekort. Følgende mobiltelefoner benytter standarden; Sony Ericsson K750i, K800i, W700i, W800i, W810i, W900i, Z1010, Z800i, P800, P910i, P990i.

 

Trodde K800i gikk på MS Micro/M2? Er det det samme som MS Duo Pro? Eller er det snakk om et adapter som gjør at du kan bruke MS Duo Pro i K800i?

 

Eller er jeg bare helt på jordet? :blush:

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
..sannsynlighet for at du bruker MS Duo Pro-minnekort. Følgende mobiltelefoner benytter standarden; Sony Ericsson K750i, K800i, W700i, W800i, W810i, W900i, Z1010, Z800i, P800, P910i, P990i.

 

Trodde K800i gikk på MS Micro/M2? Er det det samme som MS Duo Pro? Eller er det snakk om et adapter som gjør at du kan bruke MS Duo Pro i K800i?

 

Eller er jeg bare helt på jordet? :blush:

6471059[/snapback]

 

 

Det er helt riktig at k800i bruker ms micro/m2 ( som desverre ikke er tilgjengelig i Norge enda ), k750i kan også få problemer med k750 da denne uten software oppgradering(hvis dette blir tilgjengelig) ikke støtter mer enn 1 GB

Lenke til kommentar

For det fyrste, 4GB har vel vore tilgjengeleg lenge? (Sandisk som nevnt over). Og eg meiner også at k800i bruker M2. Det stemmer med det som SE skriver vertfall.

 

Så er det det med kva firmwaren greier å lese. k750i greier vel 2GB etter det eg har lest? Nokon som veit om det vil kome firmware som tar 4GB eller større?

Endret av rec0n
Lenke til kommentar
For det fyrste, 4GB har vel vore tilgjengeleg lenge? (Sandisk som nevnt over). Og eg meiner også at k800i bruker M2. Det stemmer med det som SE skriver vertfall.

 

Så er det det med kva firmwaren greier å lese. k750i greier vel 2GB etter det eg har lest? Nokon som veit om det vil kome firmware som tar 4GB eller større?

6471168[/snapback]

 

 

Beklager, trykkleif av meg. k750i støtter 2GB. Men vet at noen K750i uten oppdatering kun støtter 512 og eller 1GB. Folk tør ikke oppdatere.

Det vil nok komme FW oppdattering på w810i, men regner med at SE ønsker å få så mange som mulig til å handle nytt.

Lenke til kommentar

Hei

 

Det stemmer at K800i bruker M2 eller Memory Stick Micro. Dette er rettet opp i nå.

 

http://www.sony-europe.com/view/View.actio...ssReleaseDetail

 

Nyheten er basert på pressemeldingen over. Såvidt vi har forstått riktig, så har minneprodusenten SanDisk sluppet et tilsvarende kort i mars i år. Dermed er det ikke nytt med 4GB-kort i dette formatet, men da at Sony nå følger etter med et like stort kort.

Lenke til kommentar
... Det er helt riktig at k800i bruker ms micro/m2 ( som desverre ikke er tilgjengelig i Norge enda ) ...

 

Det er jo mange nettbutikker som selger M2-kort?

 

M2 i Prisguiden

6471507[/snapback]

 

Jeg har lett i alle store nettbutikker og ikke funnet noen som har dette på lager. Priser bli i allefall ikke ille når kortene kommer på markedet, ca. 395 for 1 GB. Ved å oppgradere til HPM70 headsett har en da en fullverdi MP3 spiller og et ok cam. nice

Lenke til kommentar
6000 mp3 filer på 4000 mb? Da skal du komprimere KRAFTIG. Er ikke mye igjen av musikken da.

 

... med mindre hver sang er på et halvt minutt da.

6473141[/snapback]

 

Ja, mp3 har jo en minimum bitrate på 32 kbps, no som tilsier at hver sang er i underkant av 3 minutter for å få plass på 32 kbps, noe som er den absolutt maskismale komprimeringen mp3 støtter.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...