Gå til innhold

Omtale av The Movies: Stunts & Effects (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dessuten er det vanvittig moro å se de små figurene løpe rundt og gjøre jobben sin."

 

Problemet er jo at etter hvert gjør jo ingen jobben sin. Alle blir bare nedbrutte eller alkoholmisbrukere. Folk skal jo få sin regelmessige søvn, men de kunne i det minste lage spillet slik at man kan trykke på pause, så gi "ordre" til folk, så fortsette. Dessuten kunne de fått tiden til å gå litt tregere, eller i det minste gjøre folk LITT mindre kravstore. Det kan jo ikke være sånn at regissørene trenger 26 timer søvn i døgnet, når hvert døgn varer i 26 sekunder. Hadde jo forsåvidt vært greit om man hadde mange regissører. Her kommer enda et problem inn i bildet: Det er alt for få regissører!!

 

Alle disse idiotiske problemene med "story mode" fikk meg til slutt til å legge spillet på hylla. Ble MEGET skuffet. Spilte faktisk aldri Sandbox så mye, men om det er akkurat likt, bare uten sutringa fra folkene, så kan jeg kanskje ta frem spillet og spille det litt igjen. Denne pakken her tror jeg dog jeg ikke gidder å skaffe. SYnes ikke Lionhead fortjener mine penger mer. De har vært flinke nok til å skuffe meg gang på gang tidligere.

Lenke til kommentar

Hr. Jenssen, ta spillet fram igjen og start Sandbox. For der kan du nemlig starte med fullbygget ferdig studio i år 2000 og så kan du få vekk sutring, gi deg sjøl miliarder av dollar. Med andre ord du unngår simulator delen totalt og du kan kun konstrere deg om å skape filmer selv i Editoren. Med den nye "Freecam" greien så er det nesten utrolig ka du kan få til.

 

Så ja, det du nevnte om få vekk sutring går an ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...