Gå til innhold

Assassin's Creed fortsatt PS3-eksklusiv (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det bare var litt tynt å basere en artikkel på. ;)

6432888[/snapback]

Da har du ikke lest artikkelen godt nok, min venn.

6432892[/snapback]

:yes:

 

Forøvrig tror jeg dette er et spill som fint kan kjøre på X360 i tillegg, men jeg tror Sony vil ha det eksklusivt, da det kan bli en system seller pga. sitt revolusjonerende gameplay. Det er i hvert fall det for meg... :thumbup: Kommer det til X360, er det ikke mye som holder meg igjen i PS3 håpet. Ikke på et par år i hvert fall.

Lenke til kommentar

Jaja, dette viser vel berre kor viktig det er å ta nyhende omkring "konsollkrigane" med ei klype salt.

 

Assassin's Creed ser forøvrig veldig tøft ut :). Kan vi ikkje gjere ein avtale? Vi deler Assassin's Creed, og so kan de dele det bordtennisspelet frå Rockstar? ;)

 

Kay

Lenke til kommentar
Har da lest hele to ganger nå. Det jeg leser er nordiske PR-folk som avkrefter noe franske Ubi-folk sier i Cannes. Hvis kilden er korrekt, selvsagt. ;)

6432933[/snapback]

 

 

Ryktet som florerer på Internett stammer ikke fra Ubisoft og vi kan derfor avkrefte sannheten i denne historien. Spillet er annonsert utelukkende til PlayStation 3, forteller produktsjef Harald Horsberg i Ubisoft Nordic etter å ha vært i kontakt med det franske hovedkvarteret. PR-ansvarlig Fredrik Moberg legger til at "det ikke finnes noe som sier at denne tittelen kommer på andre formater enn PlayStation 3".
Lenke til kommentar
Jaja, dette viser vel berre kor viktig det er å ta nyhende omkring "konsollkrigane" med ei klype salt.

 

Assassin's Creed ser forøvrig veldig tøft ut :). Kan vi ikkje gjere ein avtale? Vi deler Assassin's Creed, og so kan de dele det bordtennisspelet frå Rockstar? ;)

 

Kay

6432943[/snapback]

Gi meg heller Mercenaries 2 eller MGS4 så har vi en avtale ;)

 

Skjønner ikke helt hvorfor dette spillet fortjener så mye hype. Sammen med Alan Wake er vel dette det spillet jeg har hørt mest om uten å egentlig få vite noen som helst om hva det faktisk er.

Lenke til kommentar

Det som er fasinerende med dette spillet, er at det kaster endel konvensjoner på båten ("nei, du kan ikke klatre opp på den bokhylla, for det er ikke meningen at du skal gjøre det...") og tyder på å bruke en utrolig animasjonsteknikk som potensielt kan sende store sjokkbølger gjennom spillindustrien. Men om det blir så bra, vil jo bare tiden vise.

Lenke til kommentar

Det finnes fremdeles ikke tvil hos meg at spillet vil komme på PC og Xbox 360, og sannsyneligvis en haug av andre plattformer også. Legg merke til hvordan de velger å ordlegge seg her:

 

"Spillet er annonsert utelukkende til PlayStation 3"

 

"...det ikke finnes noe som sier at denne tittelen kommer på andre formater enn PlayStation 3"

 

Dette avkrefter egentlig bare at tidligere rykter ikke stammer fra en Ubisoft representant. Uttalelsene avkrefter på ingen måte at det senere vil komme en annonsering av Assassins Creed på andre plattformer enn PS3.

 

Grunnen til at Ubisoft velger å ordlegge seg slik, er at de har signert en tidsbegrenset eksklusivitets avtale med Sony, på samme måte som Microsoft gjorde med Splinter Cell i sin tid.

 

Hadde spillet vært 100% eksklusivt for PS3 hadde uttalelsen vært klar:

"Assains Creed vil aldri komme på noen annen plattform enn PS3"

Endret av Mr_Snuffles
Lenke til kommentar
Synes det bare var litt tynt å basere en artikkel på. ;)

6432888[/snapback]

Da har du ikke lest artikkelen godt nok, min venn.

6432892[/snapback]

:yes:

 

Forøvrig tror jeg dette er et spill som fint kan kjøre på X360 i tillegg, men jeg tror Sony vil ha det eksklusivt, da det kan bli en system seller pga. sitt revolusjonerende gameplay. Det er i hvert fall det for meg... :thumbup: Kommer det til X360, er det ikke mye som holder meg igjen i PS3 håpet. Ikke på et par år i hvert fall.

6432919[/snapback]

 

Ett spill avgjør om du kjøper en konsoll eller ikke ?

Lenke til kommentar
Ett spill avgjør om du kjøper en konsoll eller ikke ?

6437551[/snapback]

Jeg vurderer alltid en konsoll etter spillene til den. Det er derfor jeg så langt ikke har hatt noen interesse for PSP. Men etter at Loco Roco kom, har jeg begynt å snuse. Men kjøp av konsollen er bare interessant hvis jeg tror det kommer flere "må ha"-titler. Jeg kjøper ikke en konsoll for å kunne spille kun ett spill, men jeg kjøper heller ikke en konsoll før det er spill jeg har lyst til å spille på den. Hvilket også er grunnen til at jeg har ventet med Xbox 360.

 

Men nå kommer det kule spill til X360. Og PS3 lurer i horisonten. Og jeg spør meg, hvilken konsoll skal jeg kjøpe? Jeg ser på spilla som kommer/har kommet og finner noen favoritter. Noen er mer attraktive enn andre, men de viktigste er de spillene som kun er tilgjengelig på én konsoll. Et spill som kommer på begge har ingen innvirkning på mitt valg av konsoll, med mindre det er forskjell på versjonene.

 

Så jeg ser på hvilke spill som er eksklusive på de to konsollene, og må bestemme meg for hvilke jeg kan være foruten. Assassin's Creed er et spill jeg ikke vil være foruten. Det representerer, i mitt hode, den revolusjonen jeg venter på fra neste-generasjonskonsoller. Kommer det kun til PS3, er sjansen stor for at jeg velger PS3. Men det er kun under forutsetning av at det kommer flere spill til konsollen jeg har lyst på, hvilket det gjør.

 

Så jeg baserer meg ikke på ett spill, men i kampen om hvilken konsoll jeg skal kjøpe, kan ett spill tippe skåla, ja.

Lenke til kommentar
Ett spill avgjør om du kjøper en konsoll eller ikke ?

6437551[/snapback]

 

Mer eller mindre.

 

PS2 ble kjøpt ene og alene pga FFX (Også kom det noen atpåklatter i senere tid), og PS3 blir kjøpt PRIMÆRT pga FFXIII og fremtidige FF titler. Dog synes jeg mange av spillene til PS3 frister, bl.a Assasins Creed og MotorStorm (og jeg synes egentlig ikke noe om bilspil). Kanskje vi får se en ny Prince of Persia eller God of War også? :)

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...