Gå til innhold

Nadeo kunngjør TrackMania United (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98123897187934

Kutter de ut StarForce på denne? Jeg kjøper ikke spill med StarForce og fram til nå har det bare blitt TrackMania Nations på meg...

Lenke til kommentar
Dette er et must have for en gamer som elsker bilspill.

6417107[/snapback]

 

Joa, men om man liker realistiske bilspill så styrer man unna

6417458[/snapback]

Hvorfor det? Det går jo an å like både epler og pærer. Jeg er selv fan av realistiske bilspill, men har hatt mye moro med Trackmania og andre arcade-spill som f.eks Burnout-serien.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dersom maskinen blir infisert av starforce hvis man installerer det bør man holde seg unna.

Bra noen nevnte at Nations også innholdt tvilsom programvare da jeg faktisk vurderte å teste dette. Nå skal jeg imdlertid holde meg langt unna slikt dritt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Starforce er en slags form for kopisikring som ingen til dags dato har klart å knekke... Hvert spill med Starforce har sin egen unike versjon av kopisperra, som kontrollerer at originalplata er i ved start... For hvert spill man installerer med StarForce, må man omstarte maskinen minst en gang, og videre for hver gang det oppdateres...

 

Hvorfor TrackMania Nations bruker StarForce, skjønner ikke jeg....

Lenke til kommentar

Til informasjon bruker TMN StarForce for å kryptere filene, slik at ikke crackere skal kunne bruke dem som referanse når de prøver å cracke TMO og TMS. Så vidt jeg vet brukes Starforce bare i begrenset grad av TMN (da det ikke er noe behov for disksjekkingsrutiner o.l.).

 

Da dette egentlig ikke er relevant for TMU (vi vet ikke hva slags antikopieringssystem det vil bruke), håper jeg vi kan sette en stopper for Starforce-diskusjonen i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...