Gå til innhold

Demo av Darkstar One (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg trenger en smule hjelp.

 

 

Jeg har fått beskjed om å upgradere Field Drivers. Til dette trenger jeg 24k Credits, men jeg har jo bare 7 eller noe. Jeg prøvde å dra til ett annet system, for deretter å kjøpe varer som var ulovlige i det gamle systemet, og deretter ta det med tilbake.

 

Det som desverre skjer at med en gang jeg kommer tilbake etter å ha hyper-traveled så er det to pirater som skyter meg. Jeg klarer ikke å kjmpe tilbake, jeg får de ikke engang inn i siktet mitt. Noen som har et tips eller to?

 

Lenke til kommentar

Dette var jo, øøøøh moderat kjedelig. :p Eneste sc-fi Star Trek-spill jeg syns har vært bra er faktisk Star Trek Bridge Commander, og fantastisk nok, selv om grafikken virker minimalt oppgradert i forhold til STBC, hakker det møkkmye når man ser mot en stor planet. Kanskje er ikke rom-skip spill noe for meg?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Hm, jeg trenger en smule hjelp.

 

 

Jeg har fått beskjed om å upgradere Field Drivers. Til dette trenger jeg 24k Credits, men jeg har jo bare 7 eller noe. Jeg prøvde å dra til ett annet system, for deretter å kjøpe varer som var ulovlige i det gamle systemet, og deretter ta det med tilbake.

 

Det som desverre skjer at med en gang jeg kommer tilbake etter å ha hyper-traveled så er det to pirater som skyter meg. Jeg klarer ikke å kjmpe tilbake, jeg får de ikke engang inn i siktet mitt. Noen som har et tips eller to?

 

6415913[/snapback]

 

Du kan navigere skipet ditt mykje betre om du slepp lasta. Dette gjer at du kan snu deg kjapt nok til å skyte eventuelle fiendar.

Lenke til kommentar

Dette var veldig artig! Har spilt demoen i helgen og gleder meg til august. :) Fikk en skikkelig Privateer- og Freespace-følelse, som er noen av mine spillhøydepunkter. For ikke å snakke om Independe War II, Freelancer... Likte spesielt ideen om å finne artifacts for å oppgradere og modifisere skipet.

 

Btw for å få nok penger til å oppgradere til en Field Drive 3.0LY, er det raskeste å ta oppdrag fra Terminalen, enten eskorteoppdrag eller missions. Gir 8000-10000 for oppdrag som er nokså ufarlige (piratene du møter på ser stort sett ut til å ha luftgevær..) Tar du oppdrag som betaler mer enn 11000 kan du slite litt, da skal du være god. Og som en annen sa, slipp cargoen slik du lærte i tutorialen når du skal kjempe mot andre skip.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...