Gå til innhold

Internet Explorer 7.0 Beta 3 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er antatt lanseringsdato for produktet? Vi får se om det er så revolusjonerende som det er blitt omtalt som da, når det blir lansert. Kan hende det er like greit å vente på et titalls patcher etter den endelige lanseringen. All tidligere erfaring bygger opp under at det kan være lurt, når det gjelder Microsoft. Å pøse ut nye programmer og versjoner ser ut til å være en sport Microsoft liker.

Lenke til kommentar

Har kjørt beta2 siden den kom ut, og er meget fornød med den. Kommer til å oppgradere til denne og.

 

Synes at Explorer 7 virker som en stabil og god web-leser. Firefox kommer nok til å forbli avinstallert på Windows maskinen min.

 

Bruker Opera i Linux

Lenke til kommentar

Jeg kjørte IE 7.0 Beta 2 på PC nr. 2. Den var langt mer stabil en Firefox, men find-funksjonen (Ctrl+F) var desverre ikke spesielt god. Det er derfor jeg sitter med Firefox på "hoved-pcen".

Beta 3, kommer definitivt til å bli installert, hvis de har oppgradert find-funksjonen.

Lenke til kommentar

Får vel oppdatere til denne versjonen då. Beta 2 fungerer bra, og forhåpentlegvis fungerer Beta 3 enda betre.

 

Hva er antatt lanseringsdato for produktet?

Det er vel snakk om at den ferdige versjonen kjem med Vista. Så blir sikkert Xp-versjonen lansert samtidig.

Lenke til kommentar
Jeg kjørte IE 7.0 Beta 2 på PC nr. 2. Den var langt mer stabil en Firefox, men find-funksjonen (Ctrl+F) var desverre ikke spesielt god. Det er derfor jeg sitter med Firefox på "hoved-pcen".

Beta 3, kommer definitivt til å bli installert, hvis de har oppgradert find-funksjonen.

6412710[/snapback]

Har ikke opplevd at firefox har kræsjet, og jeg har brukt den siden versjon 1, men det er vel som med all programvare..neppe helt feilfri :)

 

Når det gjelder IE7 til XP, trodde ikke denne komm ut jeg. Mener å ha lest at den skulle være en Vista-spesifikk versjon. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Jeg kjørte IE 7.0 Beta 2 på PC nr. 2. Den var langt mer stabil en Firefox, men find-funksjonen (Ctrl+F) var desverre ikke spesielt god. Det er derfor jeg sitter med Firefox på "hoved-pcen".

Beta 3, kommer definitivt til å bli installert, hvis de har oppgradert find-funksjonen.

6412710[/snapback]

Har ikke opplevd at firefox har kræsjet, og jeg har brukt den siden versjon 1, men det er vel som med all programvare..neppe helt feilfri :)

6413809[/snapback]

Den kræsjer så fort jeg går inn på FHM.no, TV2.no, Youtube, etc.

Lenke til kommentar

Tidligere betaversjoner må av-innstalleres før en legger inn denne beta3 versjonen.

Det skal gjøres i "Legg til eller fjern programmer", og min betaversjon som jeg ønsker å av-innstalere, finnes ikke i lista. Det hjelper heller ikke å av-innstallere IE i windowskomponenter.

Jeg har undersøkt, og av-innstalleringsverktøyet finnes ikke !

Jeg bruker CCleaner og kanskje denne er synderen ?

Noen som har samme problem ?

Eller noen som vet om det går å installere av-installeringsverktøyet påny ?

 

Er format C +++++ eneste løsningen ?

 

Fint om noen som veit litt meddeler dette for jeg antar at det er noen til som har dette problemet ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Liker faktisk IE7 Beta 3 veldig godt, må se om jeg begynner å bruke den mer ofte. Microsoft har i allefall gjort en god jobb med IE.

Lenke til kommentar
Tidligere betaversjoner må av-innstalleres før en legger inn denne beta3 versjonen.

Det skal gjøres i "Legg til eller fjern programmer", og min betaversjon som jeg ønsker å av-innstalere, finnes ikke i lista. Det hjelper heller ikke å av-innstallere IE i windowskomponenter.

Jeg har undersøkt, og av-innstalleringsverktøyet finnes ikke !

Jeg bruker CCleaner og kanskje denne er synderen ?

Noen som har samme problem ?

Eller noen som vet om det går å installere av-installeringsverktøyet påny ?

 

Er format C +++++ eneste løsningen ?

 

Fint om noen som veit litt meddeler dette for jeg antar at det er noen til som har dette problemet ?

6417000[/snapback]

 

Du må merke av for: Vis oppdateringer i legg til fjern programmer menyen. Då dukker IE7 beta 2 opp.

Lenke til kommentar

Så enkelt er det desverre ikke gitt.

Avinstalleringsverktøyet er som jeg skriver borte, og da kan en ikke forvente at det dukker opp der.

Er det virkelig ingen som har dette problemet ?

Som jeg skriver så lurer jeg på om CCleaner har av-installert av-installeringsverktøyet for beta2-versjonen, men det vet jeg jo ikke da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...