Gå til innhold

Windows Live Custom Domains sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes artikkelen var litt tynn. Den kunne godt satt oss litt bedre inn i sakene ved at du forklarte ting litt grundigere. Slik artikkelen står frem nå så får jeg inntrykk av at jo Microsoft har kommet med ett eller annet nytt noe som har en eller annen nytteverdi.

 

Det er spesiellt denne delen av artikkelen som er litt utydelig. Det høres spennende ut, men jeg får liksom ikke helt tak i akkurat hvordan dette fungerer:

 

Den nye tjenesten gjør det mulig for kunder å opprette domenenavn med e-posttjenester som Windows Live Mail og Hotmail. Microsoft har også lansert såkalt "open membership"-medlemskap som gjør det mulig for brukere som eier et domene fra før av å invitere andre brukere til å opprette en e-postkonto uten å måtte logge seg inn til serveren som administrator.

 

Det er vel og bra med en lenke til "sakene", men jeg savner forståelse artikkelen kunne ha gitt oss.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg er dum, men jeg skjønner ikke hva denne tjenesten går ut på jeg. Noen som kan forklare?

6415539[/snapback]

Det er egentlig ikke dumt å innrømme at en ikke forstår noe. Det er heller ikke dumt å stille spørsmål for å få mer innsikt i ting. Jeg tror at hva denne artikkelen beskriver, så har vi rett og slett ikke blitt fóret nok med stoff omkring emne her på HW.no artiklene tidligere. Vi har alle forskjellige nivåer av tillært kunnskap, og denne artikkelen tror jeg traff litt der folk flest ikke har god nok innsikt fra før.

Lenke til kommentar

Hmmm... ja, dette var vanskelig å forstå. Artikkelen burde forklart det litt bedre. Artikkelforfatteren kan ikke forvente at vi er inneforstått med hva denne tjenesten tilbyr.

 

Jeg har hørt om denne tjenesten én gang før, men da helt overflatisk nevnt som begrep, og jeg gadd ikke å lese mer enn overskriften fordi det ikke var et ferdig produkt. Det er først når ting tilbys fullt ferdig at jeg synes det er matnyttig å sette seg inn i hvordan det virker. Men det klarer i hvertfall ikke jeg gjennom denne artikkelen... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...