Gå til innhold

K800i er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en K800i her, og den er forsåvidt god den.. men jeg bare har ikke sansen for Sony Ericsson telefoner lenger, så jeg skaffet meg en Qtek 8500 og et digital kamera, så har jeg det beste fra to "verdener"...

 

Men det er ingen tvil om at K800i's sitt kamera er et stort skritt i retning mot mobil-og-kamera-i-ett..

Lenke til kommentar

Har selv en K800i nå.

Er veldig fornøyd så langt. For mitt vedkommende er ikke videokamera en savnet funksjon. Har aldri brukt det på noen telefon jeg har hatt.

 

Det som imponerte meg mest med telefonen når jeg fikk den var skjermen. Den er utrolig skarp, og en god oppløsning.

Lenke til kommentar

Har bestillt K800i til subsidiert pris hos gsm.no, men ble litt i tvil etter at jeg leste om Nokia 6280, som virket rimelig grei. Synes også at 3900kr, riktignok med 1GB minnekort, er litt mye å betale for en mobil.

Endret av enl
Lenke til kommentar
Har bestillt K800i til subsidiert pris hos gsm.no, men ble litt i tvil etter at jeg leste om Nokia 6280, som virket rimelig grei. Synes også at 3900kr, riktignok med 1GB minnekort, er litt mye å betale for en mobil.

6407984[/snapback]

Har en K800i, men har også prøvd en 6280 ganske grundig og K800i KNUSER 6280'en på de fleste områdene... og det er vel ikke snakk om så veldig mange kroner imellom?

Lenke til kommentar
SE har vel en generelt bedre byggekvalitet enn nokia?

6408087[/snapback]

Det kan sies så mye, men om vi holder oss til de nevnte modellene er jeg ikke i tvil om at K800i har en mye bedre byggekvalitet enn 6280! Siste er så klart slide, men dette er ingen unnskyldning.

6409547[/snapback]

Stemmer vel det :) Nå er hvertfall en K800i snart på vei til meg, får håpe posten får ut finger'n.

Lenke til kommentar

da kniper vi øynene godt igjen og håper det er bedre morropinne på K800 enn SE tidligere har levert på sine mobiler. Tastatur er Nokia helt klart best på spør du meg. Glemmer vi i tillegg al knirkingen som er på SE modeller kommer dan ganske godt ut. Elprize har den nå i de fleste butikker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...