Gå til innhold

Messenger Plus! Live 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ventet med å installere Messenger Live! fordi jeg vil ha MSG Plus! i tillegg. Plus har mange nyttige funskjoner allerede i dag. Blant annet har jeg ordnet navnet på kontaktene, slik at de ikke inneholder 3242532 emoticons og tegn og ting og tang som ikke hører hjemme noen steder. Plus Live skulle slippes 23:50 GMT. Vil vel si 00:50 for vår del?

Lenke til kommentar
jeg glemmer alltid å trykke nei på sponsorprogrammet,bare durer avgårde som vanlig når jeg installerer.det sponsorprogrammet suger :mad:

6372654[/snapback]

 

Og er rimelig enkelt å bli kvitt.

6372748[/snapback]

 

det er sikkert det,men måtte man ikke inn på siden til det sponsorprogrammet å hent bned avinstalleringverktøy før?mener det men er ikke sikker.mente bare at det programmet var en plage.

Lenke til kommentar
er den ikke kompatibil med den norske versonen? Får at den ikke er det :hmm:

6372839[/snapback]

Så vidt jeg vet er det ikke noen norsk versjon av Windows Live ute enda. Dermed er det ikke så rart at du ikke får det til å fungere hvis du prøver å installere denne på MSN Messenger.
Lenke til kommentar
er den ikke kompatibil med den norske versonen? Får at den ikke er det :hmm:

6372839[/snapback]

Så vidt jeg vet er det ikke noen norsk versjon av Windows Live ute enda. Dermed er det ikke så rart at du ikke får det til å fungere hvis du prøver å installere denne på MSN Messenger.

6372881[/snapback]

 

Windows Live Messenger har vært ute på norsk ganske lenge nå

 

http://get.live.com/messenger/overview

Lenke til kommentar
Jeg har ventet med å installere Messenger Live! fordi jeg vil ha MSG Plus! i tillegg. Plus har mange nyttige funskjoner allerede i dag. Blant annet har jeg ordnet navnet på kontaktene, slik at de ikke inneholder 3242532 emoticons og tegn og ting og tang som ikke hører hjemme noen steder. Plus Live skulle slippes 23:50 GMT. Vil vel si 00:50 for vår del?

6372734[/snapback]

Denne funksjonen har Messenger Live hatt hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...