Gå til innhold

The Pirate Bay vokser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir fort motstander av the piratebay dersom de begynner å ta utbytte! Der er helt greit å dekke driftskostnader etc, men begynner de å tjene store penger på dette blir det helt feil, har uansett ikke benyttet tpb på godt over 1 år, tar jo som regel evigheter å laste ned noe derfra

Lenke til kommentar
...har uansett ikke benyttet tpb på godt over 1 år, tar jo som regel evigheter å laste ned noe derfra

6365629[/snapback]

 

Du laster jo ikke ned direkte fra TPB, men fra andre noober med limit på linja... Credit where due.

6365662[/snapback]

 

:!:

 

Tror de fleste forstår at når jeg sier jeg laster ned fra tpb, så mener jeg peers som er på tpb sin tracker. Trenger du tskje så skal du få det :)

Lenke til kommentar

hvor går disse annonsepengene ? går de rett i lomma på et par som drifter siden eller er det Piratpartiet som forvalter de ?

 

Synd om ThePiratebay skulle miste all støtte fordi de er grådige og viser samme tendenser som f. eks. MPA som også vil ha mest mulig penger ut av enhver situasjon...

 

Dette vil jo også skade PiratPartiet og støtten de har fått i det siste.

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar
Hardware.no har ca 10 millioner sidevisninger ca 350.000 unike brukere hver måned.

Annonser betales per visning.

http://www.hardware.no/artikkel/8011

6365686[/snapback]

 

Tenk hvilken økning det hadde vært om hw.no hadde startet med hosting av torrent-filer !

 

Da kunne de ha kutta ut den irriterende reklamen og kjøpt nytt testeutstyr!

6365763[/snapback]

 

 

eller gratis pc til medlemmer :hmm:

Lenke til kommentar
Synd om ThePiratebay skulle miste all støtte fordi de er grådige og viser samme tendenser som f. eks. MPA som også vil ha mest mulig penger ut av enhver situasjon...

6365759[/snapback]

 

Nå tar ikke P-bay betalt av brukerene men di som vil annonsere,og vil noen betale 200k for 1 dags annonse så mener di nok at det er verd hver eneste øre.

 

Ser ikke helt hvem som er taperen oppi dette. :hmm:

 

Så nå må dere slutte å være så forbannet misunelige på di som faktisk klarer å tjene penger...

 

Så lenge P-bay holder seg innenfor loven så kan dem vel tjene millioner pr. dag for min del..

 

Så slutt å grin.....

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...