Gå til innhold

Flere AGP-modeller underveis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er effektforbruket på disse GPU'ene? Skulle hatt en oppgradering av et radeon 9500 AGP kort... helst uten noen støvsuger med på kjøpet.

6343550[/snapback]

Det vil varierer på hvor høyt de klokkes.

7600GS kjøles pasivt på referanse-kortet fra nVidia

 

Tror strømforbruket er på 30W (under full last) og nedover.

Lenke til kommentar

Aner vi hva prisene kommer til å ligge på? Jeg ser at PCI-e-versjonene av 7600 GS starter på ca 900 kr, mens GT starter på rundt 14-1500 kr.

 

Jeg sitter på et Radeon 9800PRO, og innbiller meg selv at jeg må ha nytt. Det er egentlig ikke sant, men det kan være greit å ha uansett.

Lenke til kommentar
Morsomt å se hvordan produsentene i starten sa at de nye kortene KUN vil komme i PCI Express utgave fordi det er fremtiden osv osv.  MEN, money talks, cash is king :-)

6343893[/snapback]

Fint at selskapene lytter til etterspørselen i markedet :)

Lenke til kommentar

Digg at de kommer med nye AGP Kort!!

 

Jeg har ett Radeon 9800XT Kort som jeg vurderer å bytte ut...

 

Noen som har noen gode ideer om hva slags AGP kort som er det beste å kjøpe når en tenker ytelse?

Trenger seriøst noen gode tips der.

og har vel egentlig lyst til å bytte til nVidia igjenn..

Lenke til kommentar

Jeg liker ATI sin måte å lansere nye drivere på med månedlige slipp (store og små forandringer, varierer), og med deres "release notes" så får en oversikt over forandringene på en genial måte.

 

Skulle ønske nVidia tok lærdom av slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Morsomt å se hvordan produsentene i starten sa at de nye kortene KUN vil komme i PCI Express utgave fordi det er fremtiden osv osv.  MEN, money talks, cash is king :-)

6343893[/snapback]

Fint at selskapene lytter til etterspørselen i markedet :)

6344013[/snapback]

 

Helt enig..

Dette er gode nyheter til de av oss som synes ytelsen (ikke minst 3D/spill) med Dothan/Asus i865/i875 hk m/AGP er en bra platform.. enn så lenge.. ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke måten alle mulige produsenter skal ta standard-designet fra enten nVIDA eller Ati for et kort og så kline på en middels god kjøleløsning. Grunnen til at jeg tenkte på dette akkurat nå var ledningen til vifta som syntes å være mye lenger enn om den skulle vært designet til å passe.

Lenke til kommentar
Skulle ønske nVidia tok lærdom av slikt.

6344237[/snapback]

Nå har faktisk nVidia kommet med nye drivere iallefall en gang i månden det siste halvåret. Alle er dog ikke WHQL sertifiserte, men den sertifiseringen er ikke stort verdt....

 

Release notes har også alle driverene nVidia slipper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

"Smaken er som baken..."

Personlig har jeg langt mer sans for Nvidia's drivere/kontrollpanel enn ATI's.

Sistnevnte har etterhvert fått mer preg av "bloatware"..., men som sagt.. det er nok kanskje bare min mening.. :)

Lenke til kommentar
Skulle ønske nVidia tok lærdom av slikt.

6344237[/snapback]

Nå har faktisk nVidia kommet med nye drivere iallefall en gang i månden det siste halvåret. Alle er dog ikke WHQL sertifiserte, men den sertifiseringen er ikke stort verdt....

 

Release notes har også alle driverene nVidia slipper.

6344659[/snapback]

Det høres bra ut. Har helst satset på ATI de siste årene. Det forrige nVidia kortet jeg skaffet meg var når TNT2 kortene begynte å miste sin glamour.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...