Gå til innhold

Stor lansering av enkle telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia lanserte i dag tre nye mobiltelefoner på Nokia Connection i Stockholm. Men mye tromming til tross, Nokia viste ikke frem noe revolusjonerende.

 

Les mer

6337875[/snapback]

 

Hva er det med Nokia, og ikke greie å lage FINE/KULE mobiler?.. Det er etter min mening.. Mobilene deres blir bare tykkere og tykkere... Utviklingen går feil vei spør du meg... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nokia lanserte i dag tre nye mobiltelefoner på Nokia Connection i Stockholm. Men mye tromming til tross, Nokia viste ikke frem noe revolusjonerende.

 

Les mer

6337875[/snapback]

 

Hva er det med Nokia, og ikke greie å lage FINE/KULE mobiler?.. Det er etter min mening.. Mobilene deres blir bare tykkere og tykkere... Utviklingen går feil vei spør du meg... :thumbdown:

6338684[/snapback]

 

 

Og hva er det med SE som lager über kjedelige firkantede telefoner ?

 

Smak og behag.. :) Syns Nokia generelt sett er flinkere enn andre produsenter å finne på nye design, ikke alle som funker, men mange gjør det.

 

Siemens og SE er kjedelig, Samsung duger..

Lenke til kommentar
Nokia lanserte i dag tre nye mobiltelefoner på Nokia Connection i Stockholm. Men mye tromming til tross, Nokia viste ikke frem noe revolusjonerende.

 

Les mer

6337875[/snapback]

 

Hva er det med Nokia, og ikke greie å lage FINE/KULE mobiler?.. Det er etter min mening.. Mobilene deres blir bare tykkere og tykkere... Utviklingen går feil vei spør du meg... :thumbdown:

6338684[/snapback]

 

 

Og hva er det med SE som lager über kjedelige firkantede telefoner ?

 

Smak og behag.. :) Syns Nokia generelt sett er flinkere enn andre produsenter å finne på nye design, ikke alle som funker, men mange gjør det.

 

Siemens og SE er kjedelig, Samsung duger..

6347845[/snapback]

 

Er veldig enig med deg her... :cool: Men igjen, så er det smag og behag.. Jeg liker designet på Samsung telefonene, men er det en ting jeg skal sitte en fing på, så må det være innholdet. Det er litt magert.. i tillegg syns jeg da, at operativsystemet deres er alt for lukket.

Lenke til kommentar
kan de ikke lage en skikkelig telefon..! Ikke bare sånne billigtefoner, er ikek det jeg vil ha i hvert fall.. Passer sikkert for noen :hmm:

6348926[/snapback]

 

Personlig er jeg glad for at noen satser på robuste og greie telefoner som ikke koster all verden også, jeg er ikke så glad i "mellomsegmentet" av mobiltelefoner, så jeg vil neten ha en 1101-stil telefon, eller en qtec-type telefon.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...