Gå til innhold

Programtips: Google Notebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har benyttet denne tilleggspakken en stund, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med hvordan den virker. Samtidig synes jeg det er litt synd at man ikke kan dele en notisbok med andre på nettet. Selvsagt kan man gjøre den tilgjengelig for alle, men jeg kunne tenkt meg å latt andre brukere (jeg bestemmer) fått tilgang slik at de kunne lagt inn notater på lik linje med meg. Når denne tjenesten kommer, blir den genial til mitt bruk på jobb!

Lenke til kommentar
Jeg har benyttet denne tilleggspakken en stund, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med hvordan den virker. Samtidig synes jeg det er litt synd at man ikke kan dele en notisbok med andre på nettet. Selvsagt kan man gjøre den tilgjengelig for alle, men jeg kunne tenkt meg å latt andre brukere (jeg bestemmer) fått tilgang slik at de kunne lagt inn notater på lik linje med meg. Når denne tjenesten kommer, blir den genial til mitt bruk på jobb!

6323648[/snapback]

 

Kommer vel etterhvert, alle andre nye google produkter har jo det (calendar, spreadcheat)

 

Denne add'n bruker jeg aktivt! Kjempe bra! Enda bedre vis det hadde vært en nettside med alle notatene istedefor at man bare kunne søke etter dem, eks: note.google.com/username e.l.

6325187[/snapback]

 

http://www.google.com/notebook/fullpage

 

Trykk på Open Notebook og maksimer vinduet...

Lenke til kommentar
Denne add'n bruker jeg aktivt! Kjempe bra! Enda bedre vis det hadde vært en nettside med alle notatene istedefor at man bare kunne søke etter dem, eks: note.google.com/username e.l.

6325187[/snapback]

Det er jo det.

Men man må ha et lite program som gjør at man kan bruke høyreklikk til å sende tekst/notater istedenfor å måtte klippe ut tekste, logge inn og så lime inn teksten på google.com/notebook.

 

Har brukt tjenesten en stund nå og må si den er veldig nyttig (sammen med search history) i prosjekter og oppgaver hvor man må finne/samle inn masse informasjon.

Lenke til kommentar
Hvor mye overvåker Google denne informasjonen man legger inn?

 

AtW

6332981[/snapback]

De overvåker vel ingenting.

Men vis noen får tak i informasjonen som Google besitter eller noen andre overtar Goolge eller tvinger Google til å gi fra seg informasjon kan det få store konsikvenser for mange brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...