Gå til innhold

Bill Gates slutter i Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra. Selv om mange kun ser på Gates som en programvaremann i milliardærklassen, er han svært godt bereist med å ta vare på samfunnet rundt seg. Blant annet har han donert store summer til humanitære organisasjoner.

 

En trivelig kar i kaffe & kake parties tipper jeg, og det tyder jo på at det blir mer av det på den karen i fremtiden.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Oj hva skal han leve av nå? :p heheh Synes GAtes gjør en utrolig jobb og bryr seg om medmenesker. Mange som sitter med penger blir helt blinde om hva som skjer rundt dem.

6318168[/snapback]

 

Hva han skal leve av? I tillegg til å fortsatt sitte på fete aksjer i MS, er det en gullgruve

å drive humanitært arbeid. Milliarder på milliarder.

Gates satser på å ta over verden og sette enda større fotspor etter seg enn

hva allerede er tilfelle. Litt overdrevent med å ta over verden, men i en forstand

så kan det vel forståes.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra.

Vi merker neppe en eneste plass at Bill Gates slutter :) I ett så stort selskap vil ikke en mann fra/til bety veldig mye, selv om det er snakk om en av sjefene.

6318212[/snapback]

Nei, kanskje ikke... men hadde man merket om han ikke hadde startet Microsoft? :tease:

Lenke til kommentar
Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra.

Vi merker neppe en eneste plass at Bill Gates slutter :) I ett så stort selskap vil ikke en mann fra/til bety veldig mye, selv om det er snakk om en av sjefene.

6318212[/snapback]

 

Bill Gates er ikke bare en mann, han er jo et geni.

 

Synd at en så stor man skal slutte, trodde han skulle jobbe til jeg var 80, om ca 60 år da.

 

Tror nokk selskapet vil merke at Bill Gates forsvinner sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
open minded

ok? til å være en av verdens rikeste er jeg direkte imponert over hvor godt han har bena plantet på jorden og hvor "open minded" han er

6318271[/snapback]

Tror Count Mordheim refererte til Microsofts holdning til lukkede formater og holdningen om at Microsoftprodukter bare skal virke med Microsoftprodukter, ikke nødvendigvis personen Bill Gates' syn på verden.

Lenke til kommentar
Business?

6318360[/snapback]

Ja, det er klart han tenker business, men det er han da ikke alene om. Men her er vi inne på Microsofts strategi, som selvfølgelig Bill Gates er mannen bak. Og det er denne strategien vi får håpe blir mer open minded (selv om jeg ikke tror det).

Lenke til kommentar

Han har allerede gitt masse penger til humanitært arbeid, han er en ekte helt synes jeg. Han viser at han bryr seg om medmennesker og ønsker å prioritere dette enda høyere, synes det er veldig få milliardærer som gjør dette i like stor grad som Bill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...