Gå til innhold

Godt utstyrt toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1900kr hørtes veldig dyrt ut. Hvis man klarer seg uten trådløst nett på hovedkortet så kan man vel få noe tilsvarende i egenskaper ned mot 1000-lappen om et par uker. Da tenker jeg på hovedkort med de nye brikkesettene i965P, i965G og i965Q.

6311593[/snapback]

 

Ja det er sant. Men 965 støtter desverre ikke Crossfire.

 

Men det her hovedkortet ser bra ut!

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mye dette kortet veier jeg, om kjøleribbene er laget av kobber slik det ser ut som.

6311699[/snapback]

Ja kjøleribbene er laget av kobber, men kortet er ikke særlig tungt fordet. Har A8N32-SLI kortet fra Asus og kjøleløsninga funker bra, så da gjør nok det nye kortet også det.

Lenke til kommentar

Dette ser ut som et svært bra kort, men prisen er nok for høy for de fleste. Når flere kort som er optimalisert med bruk av Intel Core 2 kommer på markedet vil nok prisen falle, og da kan det bli aktuelt for en AMD-fanboy som meg å bytte til et Intel-basert system. :)

Lenke til kommentar
Dette ser ut som et svært bra kort, men prisen er nok for høy for de fleste. Når flere kort som er optimalisert med bruk av Intel Core 2 kommer på markedet vil nok prisen falle, og da kan det bli aktuelt for en AMD-fanboy som meg å bytte til et Intel-basert system. :)

6312518[/snapback]

 

 

Prisen ligger vel på ca det samme som for dagens toppkort til 939 serien.

DFI LanParty UT CFX3200-DR m/Crossfire

- ATX/8xS-ATA/Dual-GB-LAN/8ch-LYD/1394/    Ubekreftet

29.06.2006  kr 1 895,00 

 

Og da DFI kom med sitt toppkort til 939 serien kostet det vitterligen ca 2300 kr

Lenke til kommentar

Prisen var jo trivelig. interessant dette. Husker når jeg kjøpte det kortet jeg har nå, topmoddelen fra MSI med i865PE-chipset, landet på 1500,- Da var det 2500,- for tilsvarende kortet med i875PE-chipset.

 

 

Huff, det blir dyrt å gå over til conroe for en stakkar som enda sitter der med agp og ddr1 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...