Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. utgis første kvartal 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde eit lite håp om at dei skulle gi det ut til hausten som planlagt, men det gjekk visst ikkje. Får håpe at alt går bra i løpet av den siste delen av testinga no då.

 

Dette er første gang utvikleren selv går ut med en offisiell "dato" for butikkslipp av spillet, som har vært i utvikling i snart fem år.

Så det er THQ som har stått for alle dei tidlegare datoane? Eg var sikker på GSC har gått ut med utgivelsedatoer tidlegare, men dette kan ha vore uoffisielt.

Lenke til kommentar
Dette er første gang utvikleren selv går ut med en offisiell "dato" for butikkslipp av spillet, som har vært i utvikling i snart fem år.

Så det er THQ som har stått for alle dei tidlegare datoane? Eg var sikker på GSC har gått ut med utgivelsedatoer tidlegare, men dette kan ha vore uoffisielt.

6308462[/snapback]

Jeg sitter med den oppfatning at GSC selv aldri har annonsert noen dato. Tittet gjennom nyhetsarkivet dems, helt tilbake til 2003, og jeg kunne ikke finne noen tidligere kunngjøringer om en utgivelsesdato - foruten en eller to utsettelser.

 

Mulig de har annonsert noe via forumet sitt, men jeg ville samtidig tro noe slikt også ville fått spalteplass på den redaksjonelle siden av nettstedet - samt i en pressemelding.

Lenke til kommentar

Tja, om dette er gode nyheter eller ikke, får vi vel se i 2007. Bare fordi de sier at spillet skal ut første kvartal 2007, vil jeg egentlig ikke tro at det er en 100% sikker beslutning. Vi har mange ganger før sett og hørt om spill som "skal komme da og da", men som ikke har klart det. Uansett, vi er i allefall bittelitt nærmere målet. :)

Lenke til kommentar

For noe tull! STALKER-utvikleren har aldri sagt noe om fotorealistisk grafikk. INGEN spill har fotorealistisk grafikk! Ingen spillutviklere har noen gang sagt at deres spill har fotorealistisk grafikk heller!

 

Jeg har sett en tråd her som heter "Crysis får fotorealistisk grafikk" eller noe slik. Dette er også tull. Det er enda mange år igjen til vi ser spill med fotorealistisk grafikk. For at et spill skal være fotorealistisk, skal ALT i spillet (hver eneste lille detalj) se akkurat likt det det gjør i virkeligheten. En skal ikke kunne se forskjell mellom et gresstrå i spillet og et i virkeligheten.

 

EDIT: Grafikken i STALKER blir forresten mye bedre enn slik den ser ut på bildet der. Kan hende bildet er gammelt eller noe slikt. Finnes mange in-game bilder som ser veldig gode ut.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Han sa ikke at utviklerene hadde sagt det heller, men det står faktisk i artikkelen...

Hvordan kan du være så skråsikker på at grafikken blir bedre enn det bilde da? det spillet blir jo forandret på hver forbanna dag og jeg må si jeg har miste totalt troen på at det spillet der kommer til å blir no bra what so ever.

Men det er bra ikke alle har mistet troen :)

Lenke til kommentar
Hvordan er dette mulig? Synes alle bildene fra spillet ser utdatert ut, forhold til de andre nye tittlene ute.

 

 

Ikke særlig fotorealistisk  :hmm:

6309762[/snapback]

Det er eit gammalt bilete. Er mange som ser betre ut enn det der. Spesielt dx9 versjonen ser flott ut. Men grafikken blir nok ikkje like bra som det beste som er ute når Stalker kjem ut.

Lenke til kommentar
For at et spill skal være fotorealistisk, skal ALT i spillet (hver eneste lille detalj) se akkurat likt det det gjør i virkeligheten. En skal ikke kunne se forskjell mellom et gresstrå i spillet og et i virkeligheten.

 

6309784[/snapback]

 

Øhh... nei?

 

For at noe skal være fotorealistisk i ordets rette forstand skal det se ut som noe som er tatt med kamera el. Da trenger ikke alle detaljene å være 100% perfekte, men tilnærmet...

 

 

 

 

harhar.gif

Lenke til kommentar

Det er tross alt en hel det rævva fotografer der ute ;)

 

Men når det er sagt så ble vel også 'fotorealistisk grafikk' brukt under lanseringen av PS2.. Vi er i alle fall nærmere idag, men langt igjen.

Utviklingen peker i alle fall ganske klart og tydelig i retning av helt vanvittig grafikk i realtime. Blir det for bra mister man kanskje også spill-følelsen..?

Lenke til kommentar
Hvordan er dette mulig? Synes alle bildene fra spillet ser utdatert ut, forhold til de andre nye tittlene ute.

 

 

Ikke særlig fotorealistisk  :hmm:

6309762[/snapback]

Det er eit gammalt bilete. Er mange som ser betre ut enn det der. Spesielt dx9 versjonen ser flott ut. Men grafikken blir nok ikkje like bra som det beste som er ute når Stalker kjem ut.

6311308[/snapback]

 

Så da får vi håpe på et bra gameplay, grafikk er ikke alt. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...