Gå til innhold

Computex i bilder - spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://bilder.hardware.no/157/157633/i_157633.jpg

Disse har hvertfall gjort noe mer ut av det enn resten.

 

Selv syntes denne objektiviseringen og undertrykkelsen av kvinner er forkastelig og direkte usmakelig. :!:

Men seriøst, eneste bedre hadde vært om noen hadde betalt meg for tiden jeg går rundt halvnaken.

 

(Over 24 timer i bare boxer her and still counting)

 

EDIT: To-much-information-spoiler.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

I Øst-Asia er lys hud og tynn kropp sett på som tegn på skjønnhet og både paraplyer om sommeren og hudkremer for å bleke huden blir brukt. Det vestlige fokuset på rette, symetriske tenner er vistnok heller ikke så sterkt der borte. Greit nok at dette er en artikkel i en norsk nettavis, men dere som klager over at ditt/vårt ideal ikke er globalt (Selv om det sprer seg mer og mer gjennom bla globale media. Runde øyne f.eks var for et par hundre år siden sett på som mindre attraktivt mange plasser i Asia, men det er endret seg og mange mener det er pga vestlig påvirkning) syntes jeg heller skal ta frem et atlas og få et overblikk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...