Gå til innhold

LCD for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillere trenger ikke innebygde høytalere. Det er og vil forbli noe tull for de som krever det lille ekstra :)

 

Innebygd webkamera? Herregud dette designet er så forrige årtusen :)

 

Nok om det. FIn responstid, men det er fortsatt en tn skjerm og derfor uaktuell for de som ønsker det lille ekstra .)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Så alle spillere foretrekker 1280x1024 oppløsning? Virker som om de aldri klarer å lage en skikkelig 20"+ spilleskjermer med 1600x1200+.

Lenke til kommentar
De kaller det en skjerm for spillere. Sist jeg sjekket, brukte vel den casual spilleren headsett?

6299183[/snapback]

 

På LAN er det greit, men normale gamere sitter vel med høytalere dersom de har. CS geeks som kjører i 320-240 i oppløsning og sense på 0,en halv fjært derimot sitter med headsett...

Lenke til kommentar
Nok om det. FIn responstid, men det er fortsatt en tn skjerm og derfor uaktuell for de som ønsker det lille ekstra .)

6299126[/snapback]

Hva er TN? Og hva er å foretrekke?

6299292[/snapback]

 

S-IPS .)

 

Men det koster litt mer. Men herregud: vi som har dette som hobby gir da beng i pris.

Lenke til kommentar
De kaller det en skjerm for spillere. Sist jeg sjekket, brukte vel den casual spilleren headsett?

6299183[/snapback]

 

På LAN er det greit, men normale gamere sitter vel med høytalere dersom de har. CS geeks som kjører i 320-240 i oppløsning og sense på 0,en halv fjært derimot sitter med headsett...

6299489[/snapback]

Mye lettere å høre hvor folk løper med headsett. Pluss at man trenger mic for å snakke uansett. Skjermen virker ok. Men jeg kommer til å kjøpe en skjerm uten innebygd lyd og webkamera. Blir litt unødvendig dyrt. Kan heller bruke de pengene på en enda bedre skjerm.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Så alle spillere foretrekker 1280x1024 oppløsning? Virker som om de aldri klarer å lage en skikkelig 20"+ spilleskjermer med 1600x1200+.

6299467[/snapback]

Personlik liker jeg ikke 1280x1024 siden det ikke er i 4:3-format, og derfor blir alle andre oppløsninger feil. 1600x1200 er ei fin oppløsning ja.
Lenke til kommentar
kem vil ha en sub bakpå skjermen då... synes den skjermen var rimelig på tryne... latterlig forsøk på konsept skjerm...

6300148[/snapback]

For mye bass og den rister? :!:

6300177[/snapback]

 

Haha, tenkte jeg på og. :!:

 

Innebygget kamera er ok, men ikke topp. Hva om du vil flytte litt på deg eller ikke sitter rett foran skjermen?

Noen spinkle shithøyttalere som ikke sitter slik at du hører godt forskjell på høyre og venstre?

 

Dette blir som k500i. Den prøver å være alt, men får til kun hva den egentlig er laget for. Telefon.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
kem vil ha en sub bakpå skjermen då... synes den skjermen var rimelig på tryne... latterlig forsøk på konsept skjerm...

6300148[/snapback]

For mye bass og den rister? :!:

6300177[/snapback]

 

Haha, tenkte jeg på og. :!:

 

Innebygget kamera er ok, men ikke topp. Hva om du vil flytte litt på deg eller ikke sitter rett foran skjermen?

Noen spinkle shithøyttalere som ikke sitter slik at du hører godt forskjell på høyre og venstre?

 

Dette blir som k500i. Den prøver å være alt, men får til kun hva den egentlig er laget for. Telefon.

6300667[/snapback]

 

Det står jo at kameraet er roterbart, men i hvor stor grad det er roterbart står det ikke. Og hvis du ikke liker høytalerene er det bare å koble på egne, de er der bare for at det skal se tøft ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...