Gå til innhold

Microsoft overvåker PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke noe galt med dette.

Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen.

6272676[/snapback]

 

mhm, det hadde du vel likt ja.. hva skulle du gjort den dagen når windows ved en feil hadde formatert alle diskene dine?

 

vi forbrukere får vel bare takke gud for at det ikke er opp til deg da, og håpe at du aldri kommer i en posisjon der du blir tildeldt det minste snev av makt over andre.

Lenke til kommentar
Ser ikke noe galt med dette.

Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen.

6272676[/snapback]

Så hvis jeg ser at du har f.eks. stjålet en TV fra meg så kan jeg da ikke bare hente den tilbake, men ta med resten av innboet ditt også?

Lenke til kommentar
Ser ikke noe galt med dette.

Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen.

6272676[/snapback]

 

Ja, og da hadde du nok ikke hatt jobb i databransjen etter en stund, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Ser ikke noe galt med dette.

Hadde det vært opp til meg så hadde MS hatt en skjult funksjon i windows som gjorde at når xp ikke ble verifisert så hadde den formatert alle diskene i maskinen, for så å slette hovedpartisjonen.

6272676[/snapback]

Så hvis jeg ser at du har f.eks. stjålet en TV fra meg så kan jeg da ikke bare hente den tilbake, men ta med resten av innboet ditt også?

6272707[/snapback]

 

 

Hvorfor ikke?. Å bare ta tven tilbake vil ikke gi deg en skikkelig lærepenge ville det det?. Men hvis du viste at hvis du stjal X objekt ville vi ha tat XX ting tilbake fra deg som straff, ville du da ha tatt noe fra Ola Nordmann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...